  • 1. Data: 2005-01-24 18:00:40
    Temat: Numery IBAN w DE
    Od: "Chris Es" <r...@w...pl>

    Hej,
    gdzieś się kiedyś natknąłem na numery IBAN i kody SWIFT banków w Niemczech,
    czy ktoś pamięta?
    Dzięki

  • 2. Data: 2005-01-24 21:37:50
    Temat: Re: Numery IBAN w DE
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Chris Es" napisał w wiadomości ...
    > Hej,
    > gdzieś się kiedyś natknąłem na numery IBAN i kody SWIFT banków w
    > Niemczech,
    > czy ktoś pamięta?

    Nie pamietam, ale moze ponizsze linki okaza sie pomocne.

    1) sprawdzenie poprawnosci IBAN:
    http://www.iban-rechner.de/index.php?self=00072&PHPS
    ESSID=427a5d20cffb85ac623c8db7634bb9a7
    2) wyszukiwarka kodow Swift
    http://www.swift.com/biconline/index.cfm?fuseaction=
    display_freesearch

    P.D.

  • 3. Data: 2005-01-26 21:41:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "dp"
    > 1) sprawdzenie poprawnosci IBAN:
> [...]

    niemcy nie sa tacy chyba zasadniczy jak nasze banki ktore w starej
    formie nie pozwalaja juz nic przelewac. Jak byla akcja wysylania forsy
    na pomoc po tsunami to podwali tylko numer kierunkowy banku (8 cyfr) i
    konto np 15151515 i juz
    To jak tam w koncu u nich jest z tym IBANem ?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-01-26 22:08:08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 26 Jan 2005 22:41:05 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

> [...]
    >konto np 15151515 i juz
    >To jak tam w koncu u nich jest z tym IBANem ?

    Alez w calej Europie IBAN sluzy tylko i wylacznie do przelewow
    zagranicznych. W przelewach krajowych uzywaja swoich dotychczasowych
    numerow.
    Polska byla jedynym krajem, ktora uzyla ibanu rowniez do obslugi
    rozliczen wewnetrznych,

    G.