  • 1. Data: 2005-01-24 17:31:16
    Temat: Re: fleet checking
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy ktoś wie co to może być i czy da się z czymś takim cokolwiek
    > zrobić?

    Nie wiesz za co i od kogo dostałes czek? Jakoś nie wierzę.

  • 2. Data: 2005-01-24 17:31:20
    Temat: fleet checking
    Od: "winQo" <w...@w...pl>

    witam,

    Dostałem czek z USA z napisem FLEET (i jakieś logo obok) i jakieś numery
    seryjne... ale żadnej nazwy banku, żadnej nazwy czeku - nic, tylko dane moje
    i firmy która go wystawiła.

    Na dole jest jeszcze napis: "FLEETchecking"

    Czy ktoś wie co to może być i czy da się z czymś takim cokolwiek zrobić?

    pozdrawiam
    w.

  • 3. Data: 2005-01-24 17:34:33
    Od: "winQo" <w...@w...pl>

    > Nie wiesz za co i od kogo dostałes czek? Jakoś nie wierzę.

    Wiem za co i od kogo, nie wiem tylko jak to zamienić na gotówkę, czy w ogóle
    się da. Osoba wysłała mi go zanim powiedziałem: "tylko nie czek".

  • 4. Data: 2005-01-24 17:35:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiem za co i od kogo, nie wiem tylko jak to zamienić na gotówkę, czy
    > w ogóle się da. Osoba wysłała mi go zanim powiedziałem: "tylko nie
    > czek".

    No to daj do inkasa :-) Na grupie polecają w tej sprawie Pekao SA.

  • 5. Data: 2005-01-24 17:44:18
    Od: "winQo" <w...@w...pl>

    > No to daj do inkasa :-) Na grupie polecają w tej sprawie Pekao SA.

    no ok, tylko na grupie też piszą, że są problemy z niektórymi czekami, a
    ponieważ nie wiem co to za typ czeku (jest tylko napis fleet), boję się, że
    po godzinie stania w kolejce powiedzą mi: "a co to jest?".

  • 6. Data: 2005-01-24 21:28:59
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "winQo" napisał w wiadomości ...

    > no ok, tylko na grupie też piszą, że są problemy z niektórymi czekami, a
    > ponieważ nie wiem co to za typ czeku (jest tylko napis fleet), boję się,
    > że po godzinie stania w kolejce powiedzą mi: "a co to jest?".

    Fleet to bank w USA. Mial sporo oddzialow w okolicach Bostonu.
    Z tego co pamietam zostal przejety przez Bank Of America. Chyba pod koniec
    2003 roku.

    P.D.

  • 7. Data: 2005-01-25 00:13:20
    Od: f...@y...com

    Potwierdzam. Chyba jeden z najpopularniejszych bankow w Nowej Anglii. Po
    przejeciu przez BoA zmienili szyldy, loga etc., ale nazwa nadal funkcjonuje.

  • 8. Data: 2005-01-25 15:46:34
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <1...@n...onet.pl>,
    f...@y...com says...
    > Potwierdzam. Chyba jeden z najpopularniejszych bankow w Nowej Anglii. Po
    > przejeciu przez BoA zmienili szyldy, loga etc., ale nazwa nadal funkcjonuje.

    Aha ..... Hyba nawet pelna nawzwa Fleet Boston ..... jak kolega
    wspomnial Fleet Boston zostalo przejete przez Bank of America

    AP

  • 9. Data: 2005-01-26 06:10:29
    Od: "winQo" <w...@w...pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    >>

    > Aha ..... Hyba nawet pelna nawzwa Fleet Boston ..... jak kolega
    > wspomnial Fleet Boston zostalo przejete przez Bank of America

    dzieki