  • 1. Data: 2005-01-24 20:02:47
    Temat: Trzy pytania do Krzysztofa Kowalskiego z MultiBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Na trzy pytania redakcji PR News odpowiada Krzysztof Kowalski, Dyrektor
    Strategicznego Obszaru Biznesu Produktów Bankowych i Technologii
    Informatycznych w MultiBanku.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,8542

    Nie wiem czy jeszcze pamietacie (starsza gwardia pewnie tak), ale swego
    czasu KK bardzo sie na tym forum udzielal i dzieki temu zawedrowal do
    Multi. :)

    A pytanka sa takie:

    Michał Macierzyński, PRNews.pl: MultiBank wprowadził w grudniu ubiegłego
    roku kilka zmian w systemie transakcyjnym. Czy mógłby je Pan krótko opisać?

    MM: Czy macie już jakieś plany dotyczące kolejnych wdrożeń? Czy w tym roku
    można będzie spodziewać się jakiś nowych funkcjonalności i zmian w serwisie
    transakcyjnym?

    MM: W grudniowym wydaniu magazynu CHIP ukazał się test zabezpieczeń
    rachunków internetowych stosowanych przez rodzime instytucje finansowe.
    Praktycznie wszystkie banki korzystające z haseł jednorazowych wypadły w
    nim dość słabo. Pana komentarz?

    Jak sie tylko uwine z jednym komercyjnym projektem ;) to w PR Newsie
    powstanie nowy dzial - wlasnie z wywiadami, pytaniami itp.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-24 21:01:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Dyrektor Strategicznego Obszaru Biznesu Produktów Bankowych i
    > Technologii Informatycznych w MultiBanku.

    Ale fajna nazwa. Co to jest "Biznes Produktów"? 8-)

    MJ

  • 3. Data: 2005-01-24 21:15:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Ale fajna nazwa. Co to jest "Biznes Produktów"? 8-)

    Hue, hue. No nazwa jest powalajaca. Sam swego czasu rzalem przez dluzsza
    chwile i pytalem, gdzie mozna dostac to cos, po czym wymysla sie takie
    nazwy :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-24 21:19:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 24 Jan 2005 21:02:47 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Na trzy pytania redakcji PR News odpowiada Krzysztof Kowalski, Dyrektor
    >Strategicznego Obszaru Biznesu Produktów Bankowych i Technologii
> [...]

    zapomniales zapytac, co oznacza wielka rewolucyjna zmiana w swiatku
    marketingowo-piarowym w BRE :P
    (wielki swiat kuchenny blat)

    G.

  • 5. Data: 2005-01-24 21:21:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > zapomniales zapytac, co oznacza wielka rewolucyjna zmiana w swiatku
    > marketingowo-piarowym w BRE :P
    > (wielki swiat kuchenny blat)

    O to zapytam nowego rzecznika BRE ;) ale to za jakas chwile.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-24 22:12:38
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    A swoją droga, to jaki jest adres korespondencyjny (via zwykła poczta) do
    Rzecznika Prasowego MultiBanku?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 7. Data: 2005-01-25 02:11:34
    Od: andy_k <a...@a...org>

    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Nie wiem czy jeszcze pamietacie (starsza gwardia pewnie tak), ale swego
    >czasu KK bardzo sie na tym forum udzielal i dzieki temu zawedrowal do

    Pamietam i to nie tylko jego. Dziwie sie tylko, ze gdy oni wszyscy zawedrowali
    na jakies stanowiska w bankach to znikneli z newsow (tak chcieli, czy tak
    musieli?).
    Chyba od tamtych czasow jakiegos wiekszego naboru z pbb juz wiecej nie bylo?
    Ale tez i nic dziwnego bo poziom i tematy dyskusji tutaj raczej nie sa juz tak
    dobre jak kiedys, zeby nie Amra to raczej calkiem nudno by tu bylo. :)

  • 8. Data: 2005-01-25 02:15:32
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 24 Jan 2005 22:15:52 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Hue, hue. No nazwa jest powalajaca. Sam swego czasu rzalem przez dluzsza
    >chwile i pytalem, gdzie mozna dostac to cos, po czym wymysla sie takie
    >nazwy :)

    A pamietasz to:
    http://www.mbank.com.pl/rocznica/
    tu tez takie nazwy byly - chyba ta sama osoba je wymyslala - zagraj i
    przypomnij sobie. :)
    Jak widac z zycia wziete. :)

  • 9. Data: 2005-01-25 10:20:25
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Pamietam i to nie tylko jego. Dziwie sie tylko, ze gdy oni wszyscy
    > zawedrowali na jakies stanowiska w bankach to znikneli z newsow (tak
    > chcieli, czy tak musieli?).

    Dużo prostsze wytłumaczenie: od tego czasu na pl.biznes.banki ogromnie
    wzrosła ilość postów (niejaki udział w tym miał mbank który przez
    pewien czas pbb reklamował). No i ludzie padli.

    Ja jeszcze pbb selektywnie trochę czytuję, bo się nauczyłem scorować
    gnusem.

    Sporo osób z dawnego pbb da się znaleźć na pewnych listach mailowych
    ale celowo nie będę reklamował jakich ;-)