  • 1. Data: 2002-11-02 12:31:34
    Temat: odrobinka optymizmu :) - BPHPBK
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Zbieram troche informacji o roznych KK i wlasnie zadzwonilem na
    infolinie BPHPBK.
    Po wczesniejszych kontaktach z tym bankiem wiele sie nie spodziewalem,
    a tu mila niespodzina.
    Mimo "swiatecznej" soboty pani byla mila i kompetentna. Odpowiedziala
    mi na wszystkie pytania, jak miale jakies watpliwosci to sie upewniala
    (ale nie trwalo to dlugo).
    Wlasciwie to dziwic mnie nie powinno tak ma byc zawsze :). Ale jak
    jest to sami dobrze wiecie wiec jestem mile zaskoczony.

    PS no co, nie mozna zawsze narzekac :-))).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-11-02 15:27:40
    Temat: Re: odrobinka optymizmu :) - BPHPBK
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > PS no co, nie mozna zawsze narzekac :-))).

    Można,można ;-)))))
    Jesteś pewien, że Cię nie rozpoznali?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-11-02 15:43:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 2 Nov 2002 16:27:40 +0100, g...@p...gazeta.pl wrote:

    >Można,można ;-)))))

    Dla rownowagi, wykonalem telefony jeszcze do kilku innych bankow co
    utwierdzilo mnie w przekonaniu, ze niestety rozmowa opisywana w
    pierwszym poscie byla tylko wyjatkiem potwierdzajacym regule :(

  • 4. Data: 2002-11-02 17:14:39
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" napisał w wiadomości ...
    > Zbieram troche informacji o roznych KK i wlasnie zadzwonilem na
    > infolinie BPHPBK.
    (...)
    A nie nabrałeś ochoty na tą KK?? Z "oględzin" wydaje się
    najsensowniejsza.

  • 5. Data: 2002-11-02 17:26:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > (...)
    > A nie nabrałeś ochoty na tą KK?? Z "oględzin" wydaje się
    > najsensowniejsza.

    Ale 'ogledzin' czego ? Chyba tylko jak sie bierze pod uwage TYLKO %%, bo w
    innym wypadku to IMHO NAJGORSZA KK na rynku !!!

    Witek

  • 6. Data: 2002-11-02 18:02:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002 18:14:39 +0100, "jo44" <j...@o...pl> wrote:

    >(...)
    >A nie nabrałeś ochoty na tą KK??

    Nie, po prostu przygotowuje nowe materialy na moja strone.
    Z reszta z takim kryterium dochodowym jakie oni maja to i tak nie mam
    szans w BPHPBK.

    >Z "oględzin" wydaje się
    >najsensowniejsza.

    hmm, mam nieco inne zdanie :)

    BTW to chyba jedyny bank, ktory do KK wymaga wgladu w umowe o prace !

  • 7. Data: 2002-11-02 18:44:21
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

> [...]
    >

    > Nie, po prostu przygotowuje nowe materialy na moja strone.
    > Z reszta z takim kryterium dochodowym jakie oni maja to i tak nie mam

    1800 zł netto to zbyt dużo Twoim zdaniem??

    > hmm, mam nieco inne zdanie :)
    >
    > BTW to chyba jedyny bank, ktory do KK wymaga wgladu w umowe o prace !

    O tym w materiałach nie ma ani słowa. Owszem życzą sobie
    udokumentowania przynajmniej 3 miesięcy stałej pracy.
    Chyba nic nadzwyczajnego.

  • 8. Data: 2002-11-02 18:48:34
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...

    > Ale 'ogledzin' czego ? Chyba tylko jak sie bierze pod uwage TYLKO %%, bo w
    > innym wypadku to IMHO NAJGORSZA KK na rynku !!!

    Hm, w czym gorsza?? W opłacie rocznej?? - Nie.
    W ubezpieczeniach ?? - Nie.
    %% ?? - Już było - nie.
    Grace Period?? - Chyba nie.
    Prowizje przy realizacji (bezgotówkowo 0%) ?? Nie.
    Kryterium dochodowe - 1800/ miesięcznie?? - Chyba nie.
    To w czym?? Może nieładna??

  • 9. Data: 2002-11-02 18:59:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002 19:48:34 +0100, "jo44" <j...@o...pl> wrote:

    >Hm, w czym gorsza?? W opłacie rocznej?? - Nie.

    Tutaj oplata nie wyroznia tu karty w zadna strone

    >W ubezpieczeniach ?? - Nie.

    Tak. Gorny limit odpowiedzialnosci na zbyt niskim poziomie

    >%% ?? - Już było - nie.

    a kogo tutaj procent na KK obchodzi :-)

    >Grace Period?? - Chyba nie.

    Tak - 15 dni. Przy wiekszosci kart 21 dni a przy jednej nawet 23 dni
    :)

    >Prowizje przy realizacji (bezgotówkowo 0%) ?? Nie.

    Dziwne jakby jakiekolwiek byly na KK

    >Kryterium dochodowe - 1800/ miesięcznie?? - Chyba nie.

    hmm, z tego co ja wiem to wymagane jest 2500 netto.
    Ale sprawdze.

    >To w czym?? Może nieładna??

    calkiem ladna

  • 10. Data: 2002-11-02 19:00:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002 19:44:21 +0100, "jo44" <j...@o...pl> wrote:

    >1800 zł netto to zbyt dużo Twoim zdaniem??

    A nie 2500 netto ?

    >O tym w materiałach nie ma ani słowa. Owszem życzą sobie
    >udokumentowania przynajmniej 3 miesięcy stałej pracy.
    >Chyba nic nadzwyczajnego.

    Ale wglodu do umowy wymagaja. Juz bylo o tym na pbb.