eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2002-11-02 08:36:31
    Temat: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
    telefonicznie jest dedykowana obsługa.

    Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
    - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
    - czy spełnia wasze oczekiwania

    Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej klient-bank
    - czy doskwiera wam to (zwłaszcza w obliczu problemów, reklamacji)?



  • 2. Data: 2002-11-02 13:50:20
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej
    klient-bank

    Alez mozna sie przeciez kontaktowac (z kazdym) doradca via e-mail, jak nie
    ma nic pilnego to nie trzeba dzwonic do oddzialu/komorke ;-))) Przynajmniej
    jak tak robie ;-))

    Witek


  • 3. Data: 2002-11-02 20:14:56
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    news:aq0l7d$35l$1@news.onet.pl...
    > > Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej
    > klient-bank
    >
    > Alez mozna sie przeciez kontaktowac (z kazdym) doradca via e-mail, jak nie
    > ma nic pilnego to nie trzeba dzwonic do oddzialu/komorke ;-)))
    Przynajmniej
    > jak tak robie ;-))
    >
    Mnie chodzi o formalny kanał komunikacji równoważny tradycyjnemu listowi
    poleconemu (jak jest w np. w Nordei). Czy doradcy Multibanku są zobligowani
    tak traktować otrzymywaną pocztę?
    Nawet jeśli tak jest to pozostaje problem poufności poczty.



  • 4. Data: 2002-11-02 21:43:23
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mnie chodzi o formalny kanał komunikacji równoważny tradycyjnemu listowi
    > poleconemu (jak jest w np. w Nordei).

    Jesli chcesz miec pewnosc i skutek doreczenia, to wg. polskiego prawa JEDYNA
    mozliwosc wyslac listem poleconym.

    > Czy doradcy Multibanku są zobligowani
    > tak traktować otrzymywaną pocztę ?

    Nie wiem o co Ci chodzi ???

    > Nawet jeśli tak jest to pozostaje problem poufności poczty.

    jw.


  • 5. Data: 2002-11-02 22:19:25
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Jesli chcesz miec pewnosc i skutek doreczenia, to wg. polskiego prawa
    JEDYNA
    > mozliwosc wyslac listem poleconym.

    To chyba nadmierne uproszczenie.
    Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda korespondencji
    i to takie ustalenie jest wiążące.
    Patrz np:
    - rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
    strony,
    - transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
    działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).

    Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam o
    e-mailową komunikację z Multibankiem (czy to takie sobie pitu-pitu, które
    tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
    komunikacja).



  • 6. Data: 2002-11-02 23:06:11
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To chyba nadmierne uproszczenie.

    Nie, np. reklamacja karciana, niezaleznie od formy zgloszenia, finalnie i
    tak MUSI byc na papierze z podpisem posiadacza karty.

    > Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda
    korespondencji
    > i to takie ustalenie jest wiążące.

    Umowa nie ma nic do tego, tutaj ma zastosowanie art. 7 pb.

    > Patrz np:
    > - rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
    > strony,

    Jesli jest nagrywana, to tak + jw.

    > - transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
    > działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).

    Jw.

    > Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam
    o
    > e-mailową komunikację z Multibankiem

    W multi i mB nie ma wewnetrznej poczty e-mail poprzez strone www -
    transakcyjna. Nie wiem w sumie dlaczego, bo w BRE (interBRESOK) jest taka
    fajna poczta wewn. autoryzowana jednorazowym kodem z tokena. Lecz musze
    powiedziec, ze nie przeszkadza mi to jakos...

    > (czy to takie sobie pitu-pitu, które
    > tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
    > komunikacja).

    Zalezy co chcesz zalatwic via email...
    IMO b.fajna i kompetentna jest obsluga na 0801... pod '5' - jest tylko dla
    aqua ;-)
    Masz tez doradce (w praktyce to w kazdym oddziale) w oddziale i mozesz sie
    tez kontaktowac bezposrednio z nim. Obsluga moze byc w pokoiku dla vipow.
    Aha wnioski kredytowe (KK tez) rozpoznawane sa szybciej (24h) masz nizszy
    %%, mniejsze prowizje itd. Ja jestem b.zadowolony. Problemow brak.

    Witek


  • 7. Data: 2002-11-02 23:15:10
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Zalezy co chcesz zalatwic via email...
    > IMO b.fajna i kompetentna jest obsluga na 0801... pod '5' - jest tylko dla
    > aqua ;-)
    > Masz tez doradce (w praktyce to w kazdym oddziale) w oddziale i mozesz sie
    > tez kontaktowac bezposrednio z nim. Obsluga moze byc w pokoiku dla vipow.
    > Aha wnioski kredytowe (KK tez) rozpoznawane sa szybciej (24h) masz nizszy
    > %%, mniejsze prowizje itd. Ja jestem b.zadowolony. Problemow brak.

    O wrażenia takie, jak Twoja powyższa wypowiedź mi chodziło.
    Dziękuję

    ... i czekam na opinie innych użytkowników Aquariusa, w szczególności tych
    którzy mieli reklamacje/problemy i starali się je załatwić nie sięgając do
    słowa pisanego (pisma składanego w oddziale lub listu).



  • 8. Data: 2002-11-04 13:07:13
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ... i czekam na opinie innych użytkowników Aquariusa, w szczególności tych
    > którzy mieli reklamacje/problemy i starali się je załatwić nie sięgając do
    > słowa pisanego (pisma składanego w oddziale lub listu).

    eee - nie za szybko wymagasz tych reklamacji??? :)



  • 9. Data: 2002-11-04 19:08:11
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: s...@p...onet.pl

    > Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
    > telefonicznie jest dedykowana obsługa.
    >
    > Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
    > - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
    > - czy spełnia wasze oczekiwania

    Z moich informacji wynika, że to w większości Ci sami ludzie, więc generalnie
    niczym sie to nie różni. Wiadomo jak masz trochę gotówki to będą bardziej się
    starać, może trochę wiecej elastyczności...
    W oddziałach po wprowadzeniu tego konta nie zauważyłem nowych pracowników.

    Dużo w tym marketingu, jak we wszystkich podobnych usługach bankowych.

    Cześć


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1