  • 1. Data: 2002-11-02 12:06:03
    Temat: Numer rachunku
    Od: "Maciej" <m...@s...pl>

    Przeszukalem archiwum ale w dalszym ciagu
    nie moge sobie poradzic z 20-cyfrowym numerem
    konta Energetyki Szczecinskiej w PKO BP S.A.

    Jest on nastepujacy:
    13102047951207505256
    cyfry 10204795 to I O/Szczecin

    Problem: "nieprawidlowy numer konta"
    podczas przelewu z Eurokonta WWW

    Czy komus sie udalo to zlamac?

    Maciek

  • 2. Data: 2002-11-02 12:12:52
    Temat: Re: Numer rachunku
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    > Jest on nastepujacy:
    > 13102047951207505256
    > cyfry 10204795 to I O/Szczecin

    Spróbuj tak:

    10204795-13102047951207505256

    Powinno zadziałac

  • 3. Data: 2002-11-02 12:14:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Przeszukalem archiwum ale w dalszym ciagu
    > nie moge sobie poradzic z 20-cyfrowym numerem
    > konta Energetyki Szczecinskiej w PKO BP S.A.

    Slabo szukales ;). Jest napisane np. pod
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=49

    Maciej

  • 4. Data: 2002-11-02 12:14:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq0t3i$i6i$1@zeus.man.szczecin.pl, Maciej wrote:
    > Przeszukalem archiwum ale w dalszym ciagu
    > nie moge sobie poradzic z 20-cyfrowym numerem
    > konta Energetyki Szczecinskiej w PKO BP S.A.

> [...]

    Nie mam Eurokonta, ale w takich przypadkach najpewniejszy zapis to taki:
    10204795-13102047951207505256
    próbowałeś tak? jeśli nie, spróbuj koniecznie!

  • 5. Data: 2002-11-02 12:38:24
    Od: "Maciej" <m...@s...pl>

    > Nie mam Eurokonta, ale w takich przypadkach najpewniejszy zapis to taki:
    > 10204795-13102047951207505256
    > próbowałeś tak? jeśli nie, spróbuj koniecznie!

    Powyzszy sposob nie dziala, ale dziala
    10204795-131207505256.
    Oddzial jest zidentyfikowany prawidlowo, ale
    czy odbiorca tez?

    Maciek

  • 6. Data: 2002-11-02 17:16:07
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@s...pl:

    > Powyzszy sposob nie dziala, ale dziala
    > 10204795-131207505256.
    > Oddzial jest zidentyfikowany prawidlowo, ale
    > czy odbiorca tez?

    Powinno być ok, choć w tej sytuacji zapisałbym raczej
    10404795-1207505256 ale zastanawia mnie dlaczego nie działa
    10204795-13102047951207505256 - w końcu tak należy podawać numery PKO B.P.
    w większości banków - nie powinno być problemu.
    Swoją drogą byłem zaskoczony że PKO nie dość że wprowadziło inny system
    cyfr kontrolnych niż pozostałe banki to jeszcze ma dw owarianty numerów
    rachunków:
    kk rrrrrrrr nnnnnnnnn
    kk rrrrrrrr nnnnnnnnnn.
    Ale cóż - w końcu to Intelig(entne) PKO :-))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

  • 7. Data: 2002-11-02 17:33:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Maciej" <m...@s...pl> writes:

    > Powyzszy sposob nie dziala, ale dziala
    > 10204795-131207505256.
    > Oddzial jest zidentyfikowany prawidlowo, ale
    > czy odbiorca tez?

    Jakim cudem? Przeciez tu "numer rachunku" skladalby sie z l.k.,
    numeru rozliczeniowego banku i dwoch cyfr.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 8. Data: 2002-11-02 17:45:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112002.17BE8582@budzik61.poznan.pl, b...@p...onet.pl
    wrote:

> [...]
    Oj nie, boje sie, ze tak nie zostanie prawidlowo zaksiegowany - nie mozesz
    sobie cyfr kontrolnych przenosic na poczatek numeru klienta. Dopiero to
    zauwazylem po poscie Budzika.

    > Powinno być ok, choć w tej sytuacji zapisałbym raczej
    > 10404795-1207505256 ale zastanawia mnie dlaczego nie działa
    Wlasnie, jesli juz, to tak, i boje sie, ze z 13 moze nie byc OK.
    Chyba ze nie ma takiego rachunku i recznie zaksieguja na podst. nazwy i
    adresu.

    > 10204795-13102047951207505256 - w końcu tak należy podawać numery PKO
    no wlasnie, b. dziwne, ze tak nie dziala

  • 9. Data: 2002-11-03 09:49:43
    Od: "Maciej" <m...@s...pl>

    Dziekuje wszystkim za pomoc.
    Ostatecznie po konsultacji z infolinia
    0 800 365 365 wpisalem:
    10204795-1207505256
    czyli pominalem liczbe kontrolna (13).

    Nawiasem mowiac pierwsza rzecza jaka
    zrobilem wczoraj, to zadzwonilem rano na
    infolinie, ale pani nie wiedziala. Wtedy
    wyslalem posta na grupe. Jednak wieczorem
    nie wytrzymalem i zadzwonilem jeszcze raz
    majac nadzieje ze bedzie ktos bardziej
    kompetentny. Moja dociekliwosc zostala
    wynagrodzona. Tym razem operatorka
    wiedziala co w trawie piszczy.

    Jeszcze raz dzieki.

  • 10. Data: 2002-11-03 09:53:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq39fv$77q$1@zeus.man.szczecin.pl, m...@s...pl wrote:

    > infolinie, ale pani nie wiedziala. Wtedy
    > wyslalem posta na grupe. Jednak wieczorem
    > nie wytrzymalem i zadzwonilem jeszcze raz
> [...]

    Poczytala sobie grupe ;)