  • 11. Data: 2002-11-02 19:40:27
    Temat: Re: odrobinka optymizmu :) - BPHPBK
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" napisał w wiadomości ...

    > Ale wglodu do umowy wymagaja. Juz bylo o tym na pbb.

    Tylko od nieposiadających RORu. Wpływy, w odpowiedniej
    wysokości, za ostatnie 6 miesięcy są wystarczające dla
    posiadaczy ROR w BPHPBP, zaś historia z 6 ostatnich
    miesięcy jest wystarczająca dla przenoszących rachunek
    z innego banku. Dla zmieniająch KK innego banku wystarczą
    ostatnie trzy wyciągi z rachunku karty kredytowej potwierdzające
    terminowe regulowanie zobowiązań z tytułu zadłużenia w limicie
    do KK.

  • 12. Data: 2002-11-02 19:45:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Tutaj oplata nie wyroznia tu karty w zadna strone

    Sa tansze: promocje citi albo multi, no i lukas.

    > Tak. Gorny limit odpowiedzialnosci na zbyt niskim poziomie

    W porowaniu do moich KK ubezpieczenie ma gorsze ;-))

    > a kogo tutaj procent na KK obchodzi :-)

    W pelni sie zgadzam ;-))

    > Tak - 15 dni. Przy wiekszosci kart 21 dni a przy jednej nawet 23 dni
    > :)

    Oczywiscie to multi ma 23 dni, a np. citek 21dni.

    > Dziwne jakby jakiekolwiek byly na KK

    ;-))

    2500zl brutto ?, bo....

    > hmm, z tego co ja wiem to wymagane jest 2500 netto.
    > Ale sprawdze.

    .... w oddziale powiedzieli 2500 zl NETTO !!!

    > calkiem ladna

    Bez komentarza.

    BTW jest juz normalny dostep do podgladu karty via inet ??? Ew. inne kanaly
    ? Inne KK to maja ;-P

    Witek

  • 13. Data: 2002-11-02 19:49:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:45:54PM +0100, Witek wrote:

    > Oczywiscie to multi ma 23 dni, a np. citek 21dni.

    wbk tez 21 (IMO), RB tez 21.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-11-02 19:57:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > wbk tez 21 (IMO), RB tez 21.

    Ze o charge'owej DC nie wpomnimy ;)

    Maciej

  • 15. Data: 2002-11-02 20:07:30
    Od: "nie mam" <t...@N...gazeta.pl>

    jo44 <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ostatnie trzy wyciągi z rachunku karty kredytowej potwierdzające
    > terminowe regulowanie zobowiązań z tytułu zadłużenia w limicie

    Nieprawda!
    Ode mnie zazadano 10.000 PLN lokaty jako zabezpieczenia transakcji na karcie
    mimo, ze jej limit mial wynosic 4.000 PLN.
    No i oczywiscie przeniesc sie z KK z Citi do BPH na wylacznosc.
    Oceniam to jako zwykly chwyt majacy na celu pozyskanie klienta z innego banku.
    Chwyt beznadziejny marketingowo. Zachlannosc - po prostu.
    Pzdr

  • 16. Data: 2002-11-02 20:43:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:57:22PM +0100, MK wrote:

    > Ze o charge'owej DC nie wpomnimy ;)

    Bo my nie z tych co denerwuja, prawda? ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-02 21:03:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2002 20:40:27 +0100,
    osoba podpisana: jo44 <j...@o...pl>
    napisała:

> [...]
    > ostatnie trzy wyciągi z rachunku karty kredytowej potwierdzające
    > terminowe regulowanie zobowiązań z tytułu zadłużenia w limicie

    Tak, tak, wanna. Czy _próbowałeś_ uzyskać tą kartę nie mając tam ror-u ?
    Hę?

    KJ

    --
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 18. Data: 2002-11-02 21:08:40
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...

    > BTW jest juz normalny dostep do podgladu karty via inet ??? Ew. inne kanaly
    > ? Inne KK to maja ;-P

    Jest.

  • 19. Data: 2002-11-02 21:10:13
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" napisal w wiadomosci ...

    > Bo my nie z tych co denerwuja, prawda? ;-)

    Niewatpliwie z tych co DC maja. ;-)))))))))

  • 20. Data: 2002-11-02 23:09:25
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Ale wglodu do umowy wymagaja. Juz bylo o tym na pbb.

    A co ma zrobic ktos, kto jest zatrudniony na czas nieoznaczony, ale nie na
    podstawie umowy o prace tylko na podstawie np. mianowania (powolania,
    wyboru, spoldzielczego stosunku pracy ?).

    Zostane chyba przy jajecznicy (chociaz nie ma znaczka MC).

    Grzegorz