  • 21. Data: 2002-11-03 21:57:39
    Temat: Re: odrobinka optymizmu :) - BPHPBK
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    :: Zbieram troche informacji o roznych KK i wlasnie zadzwonilem na
    :: infolinie BPHPBK.

    Dorzuce swoje 3 gr.

    Po pierwszym miesiacu funkcjonowania karty dostalem rozliczenie -
    wszystkie daty transakcji byly rowne datom ksiegowania przez bank.
    To byla pierwsza reklamacja.

    W drugim rozliczeniu przez pomylke doliczono mi jakies dziwne odsetki.
    I to byla druga reklamacja.
    Odsetki mi zwrocono dzien po dacie generowania rozliczenia. Saldo bylo w
    porzadku.
    Ale poniewaz pieniadze wrocily za pozno a ja splacilem tylko swoje
    wydatki, w kolejnym miesiacu znow naliczono mi odsetki od zle
    naliczonych odsetek.
    Tez je zwrocono i tez za pozno.

    I tak bylo co miesiac.

    Na szczescie po zlozeniu trzeciej reklamacji blednie naliczone odsetki
    zwrocono mi przed terminem generowania rozliczenia.
    Wyglada na to, ze juz po 3 miesiacach sprawa zastala uporzadkowana !
    (chociaz musze poczekac na kolejne rozliczenie).

    Przyznam ze srednia 1 rozliczenie=1 reklamacja jest calkiem niezla.

    MichalL

  • 22. Data: 2002-11-04 10:45:58
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    > Ale wglodu do umowy wymagaja. Juz bylo o tym na pbb.
    po moich przygodach (zaraz po wprowadzeniu do oferty KK) dotarłem
    do jednej informacji, wg mnie istotnej :
    - karty KK banku BPHPBK przyznawane są generalnie wg decyzji dyr
    oddziału... indywidualnie..

    Po rozmowie z Panią Kierownik :) dostałem info, że mogę się
    ubiegać o KK tylko na podstawie historii rachunku w BPH (konto
    mam tu od 1996 r)...

    G.