  • 1. Data: 2007-11-20 04:02:42
    Temat: obsługa przez internet - ergonomia
    Od: summ <s...@g...com>

    Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
    1. Te same dane trzeba oddzielnie wklepywać do przelewów
    jednorazowych, wzorcowych jak i zleceń stałych.
    2. Nie da się jednym ruchem wkleić nazwiska, adresu, miasta, kodu
    itd., gdyż wszystko jest w oddzielnych wierszach.
    3. W zleceniu stałym można zmodyfikować jedynie kwotę, ale daty
    płatności itd. już nie.
    4. Po każdej operacji chciałoby się widzieć saldo, ale ING o to nie
    zadbał (Getin Bank również nie).
    5. Zgłosiłem im, że po złożeniu nowego zlecenia stałego nie da się w
    tej samej sesji zmodyfikować żadnego innego, lecz trzeba się
    przelogować - inaczej zgłasza się zawsze nowoutworzone. Nie wiem, czy
    już to naprawili.

    Poza tym brak jest zabezpieczeń kodami jednorazowymi, a SMS-y do
    autoryzacji przysyłane są przy operacjach na kwoty powyżej 20 tys,
    przynajmniej kiedyś ING tak deklarował, a teraz nie chce ujawnić
    jakiej sumy to dotyczy.

    Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
    gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.

    Summ

  • 2. Data: 2007-11-20 19:01:08
    Temat: Re: obsługa przez internet - ergonomia
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "summ"
    > Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
    (...)
    > Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo
    > wdzięczny,
    > gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.

    z dobrze zabezpieczonych i wygodnych e-bankow moge polecic
    SOLO banku Nordea z tokenem
    albo PLANET Fortisa z podpisem el. lub kodami SMS
    wygodne jest rowniez Inteligo (ale nie pko-inteligo)

    szybki i wygodny dostep mial rowniez BZWBK, ale kilka rzeczy mnie
    tam wkurzylo w obsludze klienta i juz tam nic nie mam
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-11-20 20:52:18
    Od: m...@t...net.pl

    On 20 Lis, 05:02, summ <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
    > gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.

    Bardzo dobry ROR ma SKOK STEFCZYKA,kosztuje chyba 4,50 zl miesiecznie
    i w ramach tego otwierany jest ror internetowy-wszystkie przelewy sa
    za darmo.Serwis internetowy jest bardzo przyjazny.

  • 4. Data: 2007-11-20 22:15:42
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    m...@t...net.pl napisał(a):

    > Bardzo dobry ROR ma SKOK STEFCZYKA,kosztuje chyba 4,50 zl miesiecznie
    > i w ramach tego otwierany jest ror internetowy-wszystkie przelewy sa
    > za darmo.Serwis internetowy jest bardzo przyjazny.

    <Przekornie>

    Ale czy to jest bank?

    </Przekornie>

    Rafał

  • 5. Data: 2007-11-20 23:25:23
    Od: summ <s...@g...com>

    On 20 Lis, 20:01, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > albo PLANET Fortisa z podpisem el. lub kodami SMS

    No fakt, ma nawet wstrzymanie zlecenia stałego - jednym kliknięciem
    myszy,
    szkoda tylko, że w moim mieście nie ma oddziału :-(

    Pomyślałem sobie, a może BGŻ - jednak sami sobie robią antyreklamę:

    https://www.ebgz.pl/jbank-web/jbank/unlogged/demo.do

    Jak można coś sprawdzić skoro w demo jest jeden rachunek z zerowym
    saldem i
    bez żadnych operacji w historii? Panowie z BGŻ - no z czym do
    ludzi? :-)

    PS. Dzięki z info o Fortisie - otworzyłeś mi oczy. Teraz wiem, że jest
    sens szukać, bo skoro
    Fortis potrafi to może ktoś jeszcze...

    Summ