  • 1. Data: 2007-11-20 04:42:39
    Temat: Przeniesienie KK - gdzie teraz?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Niedługo kończy mi się KK mille.
    Czy szanowni grupowicze mogliby polecić bank, który:
    a) wydaje Mastercarda
    b) wyda go jako przeniesienie starego
    c) ma sensowny podgląd
    d) nie będzie bezwzględnie wymagał doniesienia zaświadczenia zamknięciu
    karty Mille

    Przy czym, żeby była jasność. Jeśli nie znajdę takiego (i Mille nie
    zwolni mnie z opłaty za obecnego MC :) ) nie jest dla mnie problemem po
    prostu zamknięcie tej karty - to co mam poza nią, w zupełności mi
    wystarcza.
    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 2. Data: 2007-11-20 07:11:26
    Temat: Re: Przeniesienie KK - gdzie teraz?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Nied?ugo ko?czy mi si? KK mille.
    > Czy szanowni grupowicze mogliby poleci? bank, kt?ry:
    > a) wydaje Mastercarda
    > b) wyda go jako przeniesienie starego
    > c) ma sensowny podgl?d
    > d) nie b?dzie bezwzgl?dnie wymaga? doniesienia za?wiadczenia zamkni?ciu
    > karty Mille
    >
    > Przy czym, ?eby by?a jasno??. Je?li nie znajd? takiego (i Mille nie
    > zwolni mnie z op?aty za obecnego MC :) ) nie jest dla mnie problemem po
    > prostu zamkni?cie tej karty - to co mam poza ni?, w zupe?no?ci mi
> [...]

    Jestem zadowolony z Mastercarda Citi, ale chyba sie do nich nie
    przeniesie KK zwylymi metodami.

  • 3. Data: 2007-11-20 07:55:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-20 05:42, Kamil Jońca stwierdził, że:
> [...]
    > b) wyda go jako przeniesienie starego
    > c) ma sensowny podgląd
    > d) nie będzie bezwzględnie wymagał doniesienia zaświadczenia zamknięciu

    BPH, z założeniem, że z karty będziesz korzystał (w przeciwnym wypadku
    masz opłatę za ubezpieczenie).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2007-11-20 08:26:59
    Od: " mar" <y...@W...gazeta.pl>

    w mille coś się porobiło i tak łatwo nie pozbędziesz się ich KK :). są dwie
    opcje: pierwsza dzwonisz na millelinię i pytasz czy kwalifikujesz się do
    zwolnienia z opłaty na następny rok po czym połączą Cię z tzw "opiekunem
    Twoich kart kredytowych", a druga rezygnujesz z kart i zdajesz je w oddziale a
    po dwóch trzech tygodniach dzwoni ten Twój opiekun KK i składa propozycję. ja
    wybrałem opcję drugą bo o pierwszej jeszcze wtedy nie wiedziałem i dostanę
    bezpłatnie duplikaty MC i AMEX na dotychczasowych warunkach z tym, że
    zwolnienie z opłaty za AMEXa na rok a na MC na prawie dwa z góry. obroty jakie
    robiłem ich KK to niewiele ponad 500PLN miesięcznie coby konto było gratis :).
    inna sprawa, że te duplikaty już idą do mnie 3 tydzień i dojść nie mogą.

  • 5. Data: 2007-11-20 18:29:20
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fhu3u8$tc5$1@news.dialog.net.pl...
    > BPH, z założeniem, że z karty będziesz korzystał (w przeciwnym wypadku
    > masz opłatę za ubezpieczenie).

    Wystarczą 2 transakcje. Choćby po 5zł każda.

  • 6. Data: 2007-11-20 18:46:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczą 2 transakcje. Choćby po 5zł każda.

    Ale uwaga: nie w okresie rozliczeniowym a w miesiącu KALENDARZOWYM.

    marekz

  • 7. Data: 2007-11-20 18:58:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 19:46:43 +0100,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@t...irc.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale uwaga: nie w okresie rozliczeniowym a w miesiącu KALENDARZOWYM.
    Ale i tak nie rozważam BPH.
    Raz, że zrazili mnie "czytelnością" TOiP, dwa, że zostaną zaorani.

    KJ

  • 8. Data: 2007-11-20 19:08:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Ale i tak nie rozważam BPH.
    > Raz, że zrazili mnie "czytelnością" TOiP, dwa, że zostaną zaorani.

    No to az mi głupio to pisac, ale pozostaje Ci Rajfi i ING. No i teoretycznie
    Getin, choc mnie sie tam sztuka przenosin nie udala. Ale ponoc zamkniecie
    karty pozostawiaja klientowi.

    marekz

  • 9. Data: 2007-11-20 19:21:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Oj przepraszam, podałem Getin, ale on chyba jednak nie wydaje kredytowego
    MC, choć z obrazka na stronie można by tak wnioskować.

    marekz

  • 10. Data: 2007-11-20 19:38:28
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MarekZ napisał:

> [...]
    teoretycznie
    > Getin, choc mnie sie tam sztuka przenosin nie udala. Ale ponoc

    W ING chcą potwierdzenia zamknięcia poprzedniej karty.
    A co do podglądu to wiadomo, że jest kiepski i że mnie założyli od razu
    bo dziecko szczęścia jestem.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****