  • 1. Data: 2007-11-19 08:13:19
    Temat: rachunek bankowy na firme
    Od: "OlGa__N" <e...@e...waw.pl>

    Witam,
    czy Mbiznes konto jest oplacalny dla przedsiebiorcy,ktory wykonuje co
    miesiac przelewy do ZUS i US ?
    Wplaty na konto dzien w dzien od klinetów.
    Czy konto jest korzystne czy tez wybrac inna oferte?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-19 09:53:53
    Temat: Re: rachunek bankowy na firme
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "OlGa__N" <e...@e...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy Mbiznes konto jest oplacalny dla przedsiebiorcy,ktory wykonuje co
    > miesiac przelewy do ZUS i US ?

    tak

    > Wplaty na konto dzien w dzien od klinetów.

    gotówką?
    i ma byc też korzystne dla klientów?
    to nie

    > Czy konto jest korzystne czy tez wybrac inna oferte?

    Do wpłat gotówkowych korzystne (dla wpłacajacych) jest konto Inteligo bo z
    kasy PKO BP mają darmo

    Slawek

  • 3. Data: 2007-11-19 11:16:59
    Od: "OlGa__N" <e...@e...waw.pl>

    > gotówką?
    > i ma byc też korzystne dla klientów?
    > to nie
    wplacaja poprzez swoje konta z mbank lub innych.
    Pozdrawiam
    i dziekuje

  • 4. Data: 2007-11-19 11:49:59
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > wplacaja poprzez swoje konta z mbank lub innych.

    Jesli to ma byc wiele wpłat to istotny jest równiez podgląd rachunku przez
    internet zapewne.
    Ktos tu narzekał że przy duzej liczbie wpłat niektórych operacji po prostu
    nie widać na podgladzie i to powoduje nieporozumienia z klientami.
    Moze Google pomoze...

    Slawek

  • 5. Data: 2007-11-19 15:18:14
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > miesiac przelewy do ZUS i US ?
    > Wplaty na konto dzien w dzien od klinetów.
    > Czy konto jest korzystne czy tez wybrac inna oferte?
    jezeli ty nie robisz duzo przelewow zewnetrznych to sie oplaca.
    Ja przenioslem sie do multibanku bo za stala oplate mam przelewy za free,
    a robie ich nawet kilkadziesiat miesiecznie.

    pzdr
    tomek

  • 6. Data: 2007-11-19 15:56:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.11.2007 Tomek. <p...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > Ja przenioslem sie do multibanku bo za stala oplate mam przelewy za free,
    > a robie ich nawet kilkadziesiat miesiecznie.

    Na rahcunku firmowym masz przelewy za free?!
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 7. Data: 2007-11-19 16:06:43
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    > Na rahcunku firmowym masz przelewy za free?!

    konto firmowe wersja expert o ile dobrze pamietam, 15 zł miesięcznie i
    przelewy za free

  • 8. Data: 2007-11-19 16:31:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.11.2007 Grześ <p...@S...o2.pl> napisał/a:

    > konto firmowe wersja expert o ile dobrze pamietam, 15 zł miesięcznie i
    > przelewy za free

    Nie każdy może je założyć. Normalnym przedsiębiorcom pozostaje zwykłe, 12
    zł/mc i płatne przelewy.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 9. Data: 2007-11-19 16:38:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Nov 2007 15:56:52 +0000 (UTC), w
    <s...@l...localdomain>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Na rahcunku firmowym masz przelewy za free?!

    Ale firmowym czy firmowym w Multi?
    Jeżeli to drugie, to w VWB też są bezpłatne (i nie jestem koliną ;p).

  • 10. Data: 2007-11-19 16:42:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    .

    > Nie każdy może je założyć. Normalnym przedsiębiorcom pozostaje zwykłe, 12
    > zł/mc i płatne przelewy.

    No coś ty, każdy może. A przynajmniej każdy w miarę świadomy. Wystarczy
    odpowiednie rzeczy wpisać sobie na regonie, co wcale nie musi mieć potem
    przełożenia na rzeczywistość. Naturalnie najwygodniej przewidzieć to przed
    rozpoczęciem d-g. Ale po jej rozpoczęciu także nic nie stoi na przeszkodzie
    zmian w regonie, numer w takim przypadku się nie zmienia.

    marekz