  • 1. Data: 2007-11-19 17:33:32
    Temat: Kredyt hipoteczny - przeniesienie
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    Czesc!

    Mamy taki dylemat :) Pozyczke hipoteczna mamy w PKO we frankach
    szwajcarskich z oprocentowaniem rocznym 7,15%. W mBanku oprocentowanie
    takiego kredytu jest od 3,85%. Powiedzcie, co przemawia, za NIE
    przechodzeniem do mBanku? Jakie moga byc kruczki?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2007-11-19 20:15:08
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - przeniesienie
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Mamy taki dylemat :) Pozyczke hipoteczna mamy w PKO we frankach
    > szwajcarskich z oprocentowaniem rocznym 7,15%.

    To pożyczka (dowolny cel) czy kredyt (cel mieszkaniowy)? Trzeba się
    zdecydować :)
    Oraz z którego roku jest ten kredyt, jaką macie marżę i jakie -
    orientacyjnie - ltv?

  • 3. Data: 2007-11-19 20:42:19
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Mon, 19 Nov 2007 17:33:32 -0000, "RadekNet"
    <r...@r...com> napisal:

> [...]
    >takiego kredytu jest od 3,85%. Powiedzcie, co przemawia, za NIE
    >przechodzeniem do mBanku? Jakie moga byc kruczki?

    Juz dawno powinniscie przeniesc kredyt do innej placowki lub
    renegocjowac kredyt.
    Pozatym by sie oplacilo zrobic wycene i ujac ja ze kredytu chcecie
    tyle i tyle a wartosc nieruchomosci tyle i tyle. Macie wtedy wlasny
    wklad powiedzmy powyzej 30% i w ten sposob obnizacie jeszcze bardziej
    procenty.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2007-11-30 20:18:28
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To pożyczka (dowolny cel) czy kredyt (cel mieszkaniowy)? Trzeba się
    > zdecydować :)

    To jest umowa pozyczki hipotecznej zawarta w grudniu 2004. :)

    > Oraz z którego roku jest ten kredyt, jaką macie marżę i jakie -
    > orientacyjnie - ltv?

    Stawka referencyjna 0,745%, marza 4,6% a oprocentowanie pozyczki 5,345%.
    Rzeczywista roczna stopa procentowa 5,93%. Pozyczka zawarta w CHF.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2007-12-01 18:48:51
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Stawka referencyjna 0,745%, marza 4,6% a oprocentowanie pozyczki 5,345%.
    > Rzeczywista roczna stopa procentowa 5,93%. Pozyczka zawarta w CHF.

    Libor już jest nieco inny ;) Niestety marża pozostała, więc refinansuj czym
    prędzej. Nie zastanawiaj się ani chwili.