    From: summ <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: obsługa przez internet - ergonomia
    Date: Tue, 20 Nov 2007 15:25:23 -0800 (PST)

    On 20 Lis, 20:01, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > albo PLANET Fortisa z podpisem el. lub kodami SMS

    No fakt, ma nawet wstrzymanie zlecenia stałego - jednym kliknięciem
    myszy,
    szkoda tylko, że w moim mieście nie ma oddziału :-(

    Pomyślałem sobie, a może BGŻ - jednak sami sobie robią antyreklamę:

    https://www.ebgz.pl/jbank-web/jbank/unlogged/demo.do

    Jak można coś sprawdzić skoro w demo jest jeden rachunek z zerowym
    saldem i
    bez żadnych operacji w historii? Panowie z BGŻ - no z czym do
    ludzi? :-)

    PS. Dzięki z info o Fortisie - otworzyłeś mi oczy. Teraz wiem, że jest
    sens szukać, bo skoro
    Fortis potrafi to może ktoś jeszcze...

    Summ