  • 1. Data: 2005-01-11 18:21:34
    Temat: obsluga platnosci karta na stronie
    Od: "x" <n...@n...pl>

    Potrzebuje wykupic usluge ktora umozliwilaby na mojej stronie aby klient
    mial mozliwosc dokonania platnosci za pomoca karty kredytowej (w stylu stron
    zagranicznych - podaje imie i nazw. wlasciciela, numer i date wygasniecia a
    skrypt (posrednika) automatycznie weryfikuje to i wysyla do banku, po czym
    dalej kontynuowany jest proces na stronie, a pieniazki trafiaja na konto.

    Nie mam zadnych specjalnych wymagan, nie wymagam tez aby od razu przelewalo
    srodki (wystarczy zalozenie
    blokady na nie), jedyne co wymagam to mozliwosc funkcjonowania na stronie i
    brak oplaty abonamentowej oraz za uruchomienie uslugi.

    Znalazlem pare ofert firm, ale braly one za to koszt uruchomienia uslugi i
    abonament (kilkaset zl.) Mnie interesowala by wersja gdzie jedyny koszt to
    bylyby prowizje.

    Oczywiscie w gre wchodza polskie banki.
    Obecnie docelowe konto to Inteligo, choc oczywiscie pieniadze moga byc
    przysylane na konta w innych bankach (moge zalozyc)

    Moglby ktos cos polecic?

    A tak w ogole jak sie ta usluge profesjonalnie nazywa? Bo tak nawet google
    nie pomoze...

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-01-11 19:33:16
    Temat: Re: obsluga platnosci karta na stronie
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "x" <n...@n...pl> wrote in message news:cs15gi$kjs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > dalej kontynuowany jest proces na stronie, a pieniazki trafiaja na konto.

    Polecam lekture
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=5

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 3. Data: 2005-01-11 20:11:51
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"

    > "x" <n...@n...pl> wrote in message
    > Polecam lekture
    > http://kartyonline.pl/arty.php?id=5

    oraz lekturę tego:
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=142

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2005-01-12 09:07:34
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > oraz lekturę tego:
    > http://kartyonline.pl/arty.php?id=142

    albo tego:

    http://www.allpay.pl

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-01-12 09:41:06
    Od: Peet <w...@o...pl>

    kasę płaci sie na konto e-mail, sprawdzone na allegro
    http://www.payback.pl/

  • 6. Data: 2005-01-12 09:42:04
    Od: Peet <w...@o...pl>

    kasę płaci sie na konto e-mail, sprawdzone na allegro
    http://www.payback.com.pl/jak_zostac_partn.html

  • 7. Data: 2005-01-12 09:43:32
    Od: Peet <w...@o...pl>

    http://www.payback.com.pl/jak_zostac_partn.html