    From: "x" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: obsluga platnosci karta na stronie
    Date: Tue, 11 Jan 2005 19:21:34 +0100

    Potrzebuje wykupic usluge ktora umozliwilaby na mojej stronie aby klient
    mial mozliwosc dokonania platnosci za pomoca karty kredytowej (w stylu stron
    zagranicznych - podaje imie i nazw. wlasciciela, numer i date wygasniecia a
    skrypt (posrednika) automatycznie weryfikuje to i wysyla do banku, po czym
    dalej kontynuowany jest proces na stronie, a pieniazki trafiaja na konto.

    Nie mam zadnych specjalnych wymagan, nie wymagam tez aby od razu przelewalo
    srodki (wystarczy zalozenie
    blokady na nie), jedyne co wymagam to mozliwosc funkcjonowania na stronie i
    brak oplaty abonamentowej oraz za uruchomienie uslugi.

    Znalazlem pare ofert firm, ale braly one za to koszt uruchomienia uslugi i
    abonament (kilkaset zl.) Mnie interesowala by wersja gdzie jedyny koszt to
    bylyby prowizje.

    Oczywiscie w gre wchodza polskie banki.
    Obecnie docelowe konto to Inteligo, choc oczywiscie pieniadze moga byc
    przysylane na konta w innych bankach (moge zalozyc)

    Moglby ktos cos polecic?

    A tak w ogole jak sie ta usluge profesjonalnie nazywa? Bo tak nawet google
    nie pomoze...

    Z gory dziekuje za pomoc