  • 1. Data: 2005-01-11 10:49:28
    Temat: oszustwa bankomatowe
    Od: ac <a...@g...pl>

    jesli juz bylo to przepraszam ale moze kogos jeszcze zainteresuje:
    http://www.policja.katowice.pl/bankomaty.htm
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-01-11 12:41:04
    Temat: Re: oszustwa bankomatowe
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ac napisał(a):
    > jesli juz bylo to przepraszam ale moze kogos jeszcze zainteresuje:
    > http://www.policja.katowice.pl/bankomaty.htm

    No toś wypalił jak gajowy z procy ...
    NOWOŚĆ ! ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-01-11 13:38:31
    Od: p1w <p...@w...pl>

    ac wrote:

    > jesli juz bylo to przepraszam ale moze kogos jeszcze zainteresuje:
    > http://www.policja.katowice.pl/bankomaty.htm
    > pozdrawiam
    > Andrzej

    Ładne zdjęcia, ale co z tego ? Mam przychodzić z wkrętakiem, podważać
    klawiaturkę, obwąchiwać bankomat ? Nie moja sprawa, niech się bank
    martwi o zabezpieczenie swoich bankomatów. Jezeli ktoś mi ukradnie
    pieniądze, to bank za to odpowiada, a nie ja. Nie mam obowiązku
    sprawdzania czy bankomat jest przerobiony czy nie. I to tyle w sprawie
    panie i panowie bankowcy.

  • 4. Data: 2005-01-11 15:14:50
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    p1w wrote:

> [...]
    > pieniądze, to bank za to odpowiada, a nie ja. Nie mam obowiązku
    > sprawdzania czy bankomat jest przerobiony czy nie. I to tyle w sprawie

    Ale jeżeli Twoje zdanie na ten temat nie będzie zbieżne
    ze zdaniem banku, to niestety oznacza dla Ciebie kłopoty. :(

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2005-01-11 15:53:24
    Od: p1w <p...@w...pl>

    > Ale jeżeli Twoje zdanie na ten temat nie będzie zbieżne
    > ze zdaniem banku, to niestety oznacza dla Ciebie kłopoty. :(
    >
    > Pozdrawiam,
    > Artur

    Na pewno nie będzie zbieżne :-) Wiec sąd + adwokat = bank na drzewo.

  • 6. Data: 2005-01-11 16:16:28
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    p1w wrote:

    > Na pewno nie będzie zbieżne :-) Wiec sąd + adwokat = bank na drzewo.

    Po pierwsze to nie jest takie oczywiste. Na przykład z tego powodu,
    że za późno zauważyłeś zmniejszenie salda na koncie i nie zgłosiłeś
    w odpowiednim czasie.
    Po drugie już samo łażenie po sądach to jednak jest pewien kłopot,
    nieprawdaż?
    Moim zdaniem warto zachować choćby minimum "higieny" podczas
    korzystania z karty.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2005-01-11 16:32:45
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "p1w" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na pewno nie będzie zbieżne :-) Wiec sąd + adwokat = bank na drzewo.

    nie badz taki pewny !
    wszyscy skimerzy (czy jak im tam) ktorzy wpadali do tej pory - siedza tylko
    i wylacznie dlatego, ze byli chytrzy i okradali ludzi masowo
    nie jest powiedziane, ze nie dziala jakis zlodziej, ktory zadawala sie
    pojedynczymi i sporadycznymi kradziezami z bankomatow roznych bankow, w
    takiej sytuacji bank nie uzna zadnej reklamacji, a sad zaden nie jest w
    stanie przyznac racji okradzionemu - bo nie znajdzie ku temu zadnego powodu
    bedac okradzionym w ten sposob, trzeba sie modlic aby pozwow bylo
    przynajmniej kilka, bo przy pojedynczej kwocie / operacji - niestety nikt
    nie potraktuje powaznie zlozonej reklamacji przy uzyciu pina
    samo udowodnienie, ze bylo sie w danym momecnie gdzies indziej jest rowniez
    bez znaczenia, jedyna mozliwosc obrony jaka przychodzi mi do glowy, jest
    przeprowadzenie operacji kartowej w tym samym czasie w miejscu znacznie
    odleglym, a kazda inna jest w sumie do balenia przez bank.
    Znane z relacji prasowych dotąd sprawy kradziezy, wygladaly tak, ze pierwsi
    poszkodowani dostawali odmowy, dopiero masowosc reklamacji - powodowala, ze
    wszystkie byly uznawane i powiadamiano policje

  • 8. Data: 2005-01-11 18:28:15
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    > Jezeli ktoś mi ukradnie pieniądze, to bank za to odpowiada, a
    > nie ja.

    A widziałeś treść regulaminu swojego banku w temacie zasad
    posługiwania sie kartą bankomatową? Lepiej zobacz, zebyś sie
    potem niemile nie zdziwił.
    Być może wytoczywszy bankowi proces i dysponując dowodami na to,
    ze pieniądze znikły w wyniku kradzieży byś cos wywalczył, ale
    nawet wtedy obawiałbym się, że decydujący się okaże punkt
    regulaminu (istniejący chyba w kazdym naszym banku) mówiący, że
    bank nie ponosi odpowiedzialności za transakcje wykonane przy
    uzyciu PINu.

    J.

  • 9. Data: 2005-01-11 19:36:23
    Od: "MarSzal" <m...@o...pl>

    Użytkownik "p1w" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie będzie zbieżne :-) Wiec sąd + adwokat = bank na drzewo.

    sądzisz że założenie sprawy, wynajęcie adwokata będzie tańsze niż 500 czy
    1000 PLN, które Ci w razie czego zarypią na skimmowaną kartę ?

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-01-11 20:42:02
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cs0e1b$atu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    ac napisał(a):
    > jesli juz bylo to przepraszam ale moze kogos jeszcze zainteresuje:
    > http://www.policja.katowice.pl/bankomaty.htm

    No toś wypalił jak gajowy z procy ...
    NOWOŚĆ ! ;)

    Nigdy dość przypominania- ale ty z Przemyśla jak widzę- musiałeś
    poprawić,uwypuklić, osądzić - to upierdliwe poprawianie rzeczywistości !
    :((((