  • 1. Data: 2005-01-11 17:59:11
    Temat: PayPal - podejscie trzecie ;)
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    1 konto - zwieszone - 2 dolce w dym
    2 konto - zwieszone - 20 euro podejb...li
    jakkolwiejk oba kotna zawiesili raczej z mego powodu - po prostu
    nieostrozny bylem i jakos tak zaraz po zaakceptowaniu platnosci od
    razu klikalem by cos komus zaplacic - a to goscie uznali za unusual
    activity na koncie i zwiesili

    ale nie daje za wygrana - zakladam nastepne subkonto w DE banku i
    probuje szczescia -
    myslciie ze jak bede bardzo ostroznie z niego korzystal - platnosci
    bardzo male -kikanscie euro, jak sie tylko ponac 30e nazbiera, odlewac
    na konto - zero platnosci, zero gwaltownych ruchow i klikania ;) -
    myslicie ze nie beda krasc?
    qmpel na tej zasadzie ma juz konto z pol roku i nadal zyje... znaczy
    ze jest chyba szansa --?
    co myslcie- ktos jest tu kto ma konto w PayPalu ponad pol roku,
    przyjmuje czasem platnosci i jeszcze go nie okradli?
    (mam na mysli tu oczywscie klasyczny sposob- konto w niemieckim banku
    + adres polski + kraj oczywiscie niemcy

    dzieki za any odp
    pozdro
    waldek

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 2. Data: 2005-01-11 20:41:30
    Temat: Re: PayPal - podejscie trzecie ;)
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "waldek"

    > ktos jest tu kto ma konto w PayPalu ponad pol roku,
    > przyjmuje czasem platnosci i jeszcze go nie okradli?

    o co ci chodzi z tym okradaniem?

    kto kradnie? niemiecki bank?????

  • 3. Data: 2005-01-11 22:21:11
    Od: waldek <waldek20,05@poczta.onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2005 21:41:30 +0100, "r-a-d"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >o co ci chodzi z tym okradaniem?
    >kto kradnie? niemiecki bank?????
    ===
    nie - PayPal -znaczy .. wiesz ja to sprowadzam to najprostrzego
    okreslenia - podp... kasy :) (wiedziales ze PayPal w swych dochodach
    ma nawet rubryke- "cash from frozen accounts" :)

    chodzi o to za jak masz za duzo kasy na PayPalu (srednia wsrod polakow
    rozbija o kilkadziesiat dol) i jestes zarejestrowany na krzywy ryj :)
    czyli kombonacja bank z approved country a sam jestes z jakiej wsi
    ala PL to PayPal widzac to po prostu froze Twoj account i kladzie
    lape na kase i wysyla Ci uprzejma prosbe zebys udowodnil (fax) swoj
    adres
    czego of kors nie mozesz zrobic bo nie mieszkasz pod adresem jaki
    podales w paypalu "ul Mickiewicza, Berlin, Germany :o) - i wszystko -
    sprytne co? gosce z PayPala maja leb, to im trzeba przyznac

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 4. Data: 2005-01-11 22:28:04
    Od: "Pawel" <t...@o...pl>

    lamiesz ich regulamin w paru punktach, oni w tym regulaminie uprzedzaja ze
    tak moze sie stac wiec sa w sumie czysci

    nie jest to ladnie z ich strony, ale jak naiwni sami im kase pchaja to cóz,
    takie czasy ze tylko swiety by nie bral

  • 5. Data: 2005-01-12 01:03:28
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Pawel" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tak moze sie stac wiec sa w sumie czysci
    > nie jest to ladnie z ich strony, ale jak naiwni sami im kase pchaja to cóz,

    IMHO konta takie powinni blokować (sam założyłem przed chwilą jako
    Holender - Holland czy Poland, można się pomylić ;)) ) ale kasę
    (przynajmniej te większe kwoty, nikt nie bedzie płakał z powodu
    kilku(nast) dolców) z takiego konta powinni oddawać albo wpłacać na cele
    charytatywne - nie jest to w końcu ich kasa...

    --
    Take me...
    Can't you feel the call?

  • 6. Data: 2005-01-12 01:47:42
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyjmuje czasem platnosci i jeszcze go nie okradli?
    > (mam na mysli tu oczywscie klasyczny sposob- konto w niemieckim banku

    kładziecie wszystkie psy na paypalu, a blokade macie NA WLASNE zyczenie. a wiec
    jak dostajecie od kogos kase ( przelew z konta bankowego), to paypal
    automatycznie przelewa kase (nie sprawdzajac, bo to od 3-5 dni trwa) na konto
    docelowe i nie mozna ich praktycznie odrazu wybrac ( przelew,karta atm,itp),
    tylko trzeba odczekac tydzien, az sciagna od nadawcy kase z konta i dopiero
    mozna smialo brac z konta kase (wysylac, itp). Druga sprawa z faxami - nie wiem
    czy one jeszcze obowiazuja, ale ja wysylalem chyba z 5 razy faxy - zawsze bylo
    po dodaniu kart z Nordea Banku i Inteligo. Zablokowali, gdy chcialem uzyc karty
    i wtedy nie mogli sprawdzic adresu ( przy dodaniu karty udalo sie i NORDEA Visa
    dziala do dzis dodawanie). Wysylalem zawsze te ich pierwsza strone faxu + skan
    karty i zawsze zadzialalo. Zadnego ID ! Jakis tydzien temu dodalem karte Nordea
    (nowa karta + nowa data waznosci) i przy dodaniu przeszlo, a gdy chcialem komus
    zaplacic to ban :) Ale teraz jest inny sposob na odblokowanie konta :)
    Sprawdzaja nr telefonu, tzn automat dzwoni pod nr teefonu i podaje nr pin.
    Zamawia sie oddzwanianie wg schematu: teraz, za 1, 2, 3 miuty. Odsluchujesz pin
    i masz 5 minut na wpisanie go w paypalu i kliknac verify. Jak bedzie sie
    zgadzal, to odblokowuja konto. Czyli jeszcze lepiej :) Rejestrujesz sie w
    www.stanaphone.com i darmowy nr telefonu w USA masz :D wpisuje sie go w paypalu
    i oddzwnia automat na nr, a ty odbierasz w polsce przez neta telefon i sluchasz
    pinu :) Odblokowalem tak konto i potem platnosci z karty do dzis smigaja :)

    A oto dowód z nordei:
    http://gilberto.republika.pl/paypal.JPG
    http://gilberto.republika.pl/paypal2.JPG

    nawet mam adres unconfirmed, ale po odblokowaniu konta mam status konta:
    VERIFIED :D

    Konto mam paypala premium z usa + karty kredytowe dodane:
    nordea visa classic,inteligo ve, mbank ekarta (przeterminowana, chca zrobic
    update z nowym cvv, ale nie zamawialem nowej ekarty).

    Jesli macie jakies pytania, co do paypala i co zrobic, aby nie umoczyc kasy lub
    dokonac odblokowania kasy, mailujcie gilberto(@)P0CZTA.0NET.P1

  • 7. Data: 2005-01-12 11:02:48
    Od: waldek <waldek20,05@poczta.onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2005 23:28:04 +0100, "Pawel" <t...@o...pl> wrote:

    >lamiesz ich regulamin w paru punktach, oni w tym regulaminie uprzedzaja ze
    >tak moze sie stac wiec sa w sumie czysci

    === of kros lamie jestem tego jak najbardziej swiadom ze pcham sie sam
    w klopoty ... ale nie o to tu chodzi
    problem brzmi jak swiadomie lamiac ich regulamin i stapajac w ten
    sposbo po zaminowanym polu przezyc mimo to :) - ot, zwykle nasze
    narodowe kombinatoskie podejscie :)

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 8. Data: 2005-01-12 17:39:27
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

> [...]
    > update z nowym cvv, ale nie zamawialem nowej ekarty).
    >

    > Jesli macie jakies pytania, co do paypala i co zrobic, aby nie umoczyc
    lepiej zaplac wieksza kwota za aukcje lub cos podobnego a nie za autoryzacje

  • 9. Data: 2005-01-13 11:41:32
    Temat: OT Re: PayPal - podejscie trzecie ;)
    Od: "Tomasz Zawistowski" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > tak moze sie stac wiec sa w sumie czysci
    >
    > nie jest to ladnie z ich strony, ale jak naiwni sami im kase pchaja to cóz,

    Witam,

    moze sie kolega ze mna skontaktowac na t...@g...pl lub
    t...@e...net.pl, mam dziwne wrazenie ze uzywa kolega mojego maila,

    sorry za zasmiecanie grupy,