  • 1. Data: 2005-01-11 18:24:06
    Temat: paypal a Polska
    Od: "x" <n...@n...pl>

    Pewno temat byl juz tu walkowany, ale byc moze ktos bylby w stanie udzielic
    odpowiedzi:
    W jaki sposob obywatel polski (tzn. ja) mieszkajacy w Polsce i posiadajacy
    tamze wszelkie dobra (konto, firme, miejsce zamieszkania itp.) moze zalozyc
    konto w Paypal?
    Z tego co wiem to zupelnie bezposredniej metody na to nie ma gdyz po prostu
    nie ma Polski na liscie krajow...
    Oczywiscie odpadaja metody narazajace mnie na utrate srodkow ktore by sie
    tam znajdowaly.

    Dziekuje z gory za pomoc

  • 2. Data: 2005-01-11 18:41:27
    Temat: Re: paypal a Polska
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-11, x <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > nie ma Polski na liscie krajow...
    > Oczywiscie odpadaja metody narazajace mnie na utrate srodkow ktore by sie

    PayPal gleboko leje na Polske.
    Na zaden z e-maili od nich nie doczekalem sie powaznej odpowiedzi poza ble ble ..
    troszczymy sie, prosimy o wypelnienie ankiety ...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-01-11 18:52:30
    Od: "x" <n...@n...pl>

    > PayPal gleboko leje na Polske.
    > Na zaden z e-maili od nich nie doczekalem sie powaznej odpowiedzi poza ble
    > ble .. troszczymy sie, prosimy o wypelnienie ankiety ...

    E tam, ja napisalem do nich w tej sprawie i dosc szybko (bodajze godzina?) i
    tresciwie mi odpowiedzieli, z tym ze ich odpowiedz nadal brzmi tak samo -
    nie. A powody maja rozne - koniecznosc dostosowania sie do polskich
    przepisow, koszty wprowadzenia nowego kraju, jakies podatki, oplaty itp.
    itd.

  • 4. Data: 2005-01-11 19:14:25
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "x" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brzmi tak samo - nie. A powody maja rozne - koniecznosc dostosowania sie
    > do polskich przepisow, koszty wprowadzenia nowego kraju, jakies podatki,

    A mozesz ten e-mail przytoczyc ?

    Adam

  • 5. Data: 2005-01-11 20:39:33
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "x" <

    posrednio taka mozliwosc daje ci www.smartransfer.pl

  • 6. Data: 2005-01-11 22:25:40
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

> [...]
    > nie. A powody maja rozne - koniecznosc dostosowania sie do polskich
    > przepisow, koszty wprowadzenia nowego kraju, jakies podatki, oplaty itp.

    a odpowiedz podpisała pani Linda Autoresponder czy pan John WeForgotPoland
    ?

    odpowiedź że oni nad tym pracują, niestety w trosce o bezpieczeństwo... ze
    względu na niestabilną sytuację prawno podatkową itd itd idt to oni mają
    gotową i przesyłają od ładnych paru lat

    w międzyczasie nasz kraj trafił do UE, system bankowy wbrew pozorom działa
    taniej lepiej i skuteczniej (o szybkości nie wspominając) niż w niejednym
    państwie na "zachodzie" a odpowiedź z autorespondera taka sama

  • 7. Data: 2005-01-12 01:10:00
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "x" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > nie. A powody maja rozne - koniecznosc dostosowania sie do polskich
    > przepisow, koszty wprowadzenia nowego kraju, jakies podatki, oplaty itp.

    Czyli standardowe "sru-tu-tu, odpierdolcie się", a kraje będące
    niewątpliwie bardziej stabilne ekonomicznie i politycznie takie jak
    Wenezuela, Tajlandia czy Jamajka są na liście obsługiwanych :((

    --
    Blood on your hands as you put them
    Near the hole in your chest

  • 8. Data: 2005-01-12 13:16:20
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I w międzyczasie obsługujący Polskę bez żadnych przeszkód BillPoint zniknął...
    wykupiony przez PayPal'a :-((
    JaC

  • 9. Data: 2005-01-12 17:25:47
    Od: Krzysztof Turowski <""turek \"@ cubenz . com">

    a moze by zrobic akcje ogolnonarodowa z wyslaniem maila o tej samej
    tresci to paypala o tej samej porze. moze by cos im przeskoczylo w glowach?

    taki luzny pomysl..

    pozdrawiam,
    turek

  • 10. Data: 2005-01-12 17:28:13
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > I w międzyczasie obsługujący Polskę bez żadnych przeszkód BillPoint
    zniknął... wykupiony przez PayPal'a :-((
    > JaC
    blad BillPoint byl Ebay-a
    To Ebay kupil PayPal-a i polaczyl czyli zamkna