  • 21. Data: 2006-06-05 14:01:52
    Temat: Re: oPŁATA ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: bm <a...@a...pl>

    > No tak ale macie wplyw powyzej 2000 zl
    >
    > Ja zarabiam 1800 i co juz nie podchodzi

    wystarczy zrobic przelew tam i spowrotem na to konto ;) (oczywiscie
    przelewy za free)

  • 22. Data: 2006-06-05 15:07:00
    Od: michal <m...@s...pl>

    bm wrote:

    > wystarczy zrobic przelew tam i spowrotem na to konto ;) (oczywiscie
    > przelewy za free)

    znaczy sie jak przelew w te i z powrotem

    o co chodzi i co mi to da

    a w ogole to jak to jest z tym deklarowaniem wplywu wynagrodzenia - czy
    podpisuje ze wynagrodzenie bedzie powyzej np. 2000 czy np jak wynagrodzenia
    wplynie 1800 i sam sobie zrobie przelew na 500 zl to czy tez beda to stale
    wplywy?

  • 23. Data: 2006-06-05 18:14:07
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > A moze wprowadzila mnie w blad - jesli maci e-konto pro napiszcie czy
    > spelniacie wymog regularnych wplywow, czy moze byc on spelniony w kilku
    > przelewach?

    mam kilka wpłat i przelewów na mniejsze, kilkusetzłotowe kwoty:
    przelewy z innych banków mieszane z wpłatami w oddziale, lub tylko wpłaty w
    oddziale.
    zawsze od ponad 30 mcy posiadania konta e-bez-pro miałem bonus +1zł za
    regularne wpływy

    janke

  • 24. Data: 2006-06-05 18:16:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > a jak to jest jak kasa zony bedzie tez wplywac na to konto to czy waruunek
    > zostanie spelniony czy musi byc wplyw 2000 w jednej operacji

    wypłać w bankomacie i wpłać ponownie te samą kasę. to nie musi być jeden
    wpływ/wpłata.

    janke

  • 25. Data: 2006-06-06 06:53:57
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    michal wrote on 2006-06-05 17:07:
    > znaczy sie jak przelew w te i z powrotem
    To znaczy jak dostaniesz kase to ją przelej na inny rachunek i wpłać
    znowu do lukasa.

    > o co chodzi i co mi to da
    O wpływy większe niż 2 tys.

> [...]
    > wplynie 1800 i sam sobie zrobie przelew na 500 zl to czy tez beda to stale
    Deklarowanie wpływów z wynagrodzenia jest potrzebne do dostania pendrive
    i szansy wygrania laptopa. Warunkiem obniżenia opłaty są średnio
    miesięczne wpływy (nie wpływ) przekraczające 2000 tys. Jak dobrze
    rozumiem, to co miesiąc musi Ci coś na konto wpłynąć, a w ciągu trzech
    ostatnich przynajmniej 6000 w sumie.

    Michał M

  • 26. Data: 2006-06-06 23:39:19
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    michal <m...@s...pl> napisał(a):
    > No tak ale macie wplyw powyzej 2000 zl

    Tak i nie... :))

    > Ja zarabiam 1800 i co juz nie podchodzi

    Dlaczego? :>

    > a jak to jest jak kasa zony bedzie tez wplywac na to konto to czy
    > waruunek
    > zostanie spelniony czy musi byc wplyw 2000 w jednej operacji

    Tak, zostanie spełniony. Decyduje jednorazowa wpłata gotówkowa w oddziale
    lub suma wszystkich przelewów na Twoje konto, np. 4 przelewy po 500zł.

    Pozdrawiam,
    Piterson