  • 31. Data: 2018-07-30 21:54:06
    Temat: Re: nowy atak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pjng4o$hf0$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-07-30 o 18:09, J.F. pisze:

    >No ale niby jak - sieć komórkowa im wysyła kopię?

    A co wysyla tego SMS ? aplikacja hangouts/messenger ?
    A co odbiera tego SMS ?
    A jakie aplikacje maja prawo dostepu do SMS ?

    >Chyba, że telefon wysyła dane jak nawet mu nie pozwolę... - wszystko
    możliwe.
    >Kiedyś (6...8 lat temu) powyłączałem wszystkie transmisje przed
    >włożeniem karty do telefonu a i tak skubany ileś tam kB wysłał.
    >Potem, już nic nie wysyłał - czyli niby wszystko powyłączałem
    >skutecznie, ale jednak przy pierwszym uruchomieniu musiał!

    Smartfon odlaczony calkowicie od internetu ? Dziwne troche :-)
    Ale jak widac - osobny telefon do rozmow i SMS to nie takie glupie ...

    J.

  • 32. Data: 2018-07-31 11:21:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 21:54, J.F. pisze:

    > Smartfon odlaczony calkowicie od internetu ? Dziwne troche :-)

    Chyba jeszcze nie uzależniłem się od internetu (przenośnego, bo od
    stacjonarnego to chyba już tak).
    Na razie w telefonie korzystam z rozmów, SMS-ów i aparatu.
    Żadne z tych nie wymaga połączenia do internetu.
    Co tracę - nie wiem.
    Co zyskuję - ten nowy - Motorola G6 po pierwszym ładowaniu wytrzymał 8 dni.

    Raz na kilka miesięcy pojawia mi się komunikat:
    "Ostrzeżenie o transmisji danych" i żadnych dodatkowych informacji z
    niego nie udaje się wyciągnąć więc nauczyłem się że to się kasuje i spokój.

    > Ale jak widac - osobny telefon do rozmow i SMS to nie takie glupie ...

    Tylko, że aparat też się przydaje mieć zawsze pod ręką.
    Nie ma chyba nie smartfonów co by miały wbudowany dobry aparat.
    P.G.

  • 33. Data: 2018-07-31 12:04:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 11:21, Piotr Gałka pisze:

    > Tylko, że aparat też się przydaje mieć zawsze pod ręką.

    No i dlatego kody SMS są takie poręczne. Ja też już bez aparatu się nie
    ruszam.

    > Nie ma chyba nie smartfonów co by miały wbudowany dobry aparat.

    Czy ja wiem...
    Ja na aparat telefoniczny w swoim smartfonie nie narzekam.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 34. Data: 2018-07-31 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Czy ja wiem...
    > Ja na aparat telefoniczny w swoim smartfonie nie narzekam.

    Hmm, a jak to sie ma do tego co Piotr napisał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 35. Data: 2018-07-31 18:11:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Hmm, a jak to sie ma do tego co Piotr napisał?

    Hehe, ale gamoń ze mnie, przeoczyłem drugie nie! :D

    Ale i tak nie mogę się zgodzić z opinią o złych aparatach wbudowanych w
    zwykłe słuchawki, bo ja na aparaty w słuchawkach Nokii 6310, czy w Nokii
    3330 też nie narzekałem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 36. Data: 2018-07-31 19:06:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 18:11, Akarm pisze:

> [...]
    >
    > Ale i tak nie mogę się zgodzić z opinią o złych aparatach wbudowanych w
    > zwykłe słuchawki, bo ja na aparaty w słuchawkach Nokii 6310, czy w Nokii

    Jakoś inaczej rozumiemy aparat.
    P.G.

  • 37. Data: 2018-07-31 19:27:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 19:06, Piotr Gałka pisze:

    > Jakoś inaczej rozumiemy aparat.

    No to wytłumacz, jak można inaczej rozumieć aparat?
    Wydaje mi się to raczej niemożliwe.
    Przecież aparat to aparat, średnio inteligentny człowiek zna bardzo dużo
    różnych aparatów. Choćby bardzo popularne: ortodontyczny, destylacyjny,
    radiowy, telewizyjny, państwowy, partyjny, przymusu, telefoniczny,
    słuchowy, fotograficzny, mowy, gębowy, niektórzy ludzie znają nawet
    mniej popularne, jak bernoulliego.
    A skoro rozmowa dotyczy aparatów telefonicznych, to raczej nie ma
    możliwości pomylenia ich z np. destylacyjnym. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 38. Data: 2018-07-31 19:47:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jakoś inaczej rozumiemy aparat.

    Akarm jak zwykle trolluje i udaje (czy na pewno?) debila pod pozorem
    tego, że nie rozróżnia kontekstu wypowiedzi. W sumie taka nieumiejętność
    rozumienia języka to wygląda na jakieś uszkodzenie mózgu.

    Jak mu kiedyś dziewczyna powiedziała przeleć mnie, to podobno pojechał
    na Okęcie.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2018-07-31 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > mózgu.
    >
    > Jak mu kiedyś dziewczyna powiedziała przeleć mnie, to podobno

    Juz kiedys napisałem, ze takie czepianie sie słówek i udawanie ze się nie
    zrozumiało to przejaw zwykłego braku szacunku do rozmowcy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 40. Data: 2018-08-01 07:57:03
    Temat: [OT] Re: nowy atak
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    Jak widać, malinoski po raz kolejny udowadnia, że jest nie tylko tępym
    prostakiem, nieukiem, ale i chamem.

    > Juz kiedys napisałem, ze takie czepianie sie słówek i udawanie ze się nie
    > zrozumiało to przejaw zwykłego braku szacunku do rozmowcy.

    Malinoski nie czepia się słówek. Jak widać, po prostu nie rozumie tego
    co przeczyta. Z każdym razem i w każdej dyskusji daje świadectwo
    całkowitej tępoty i nieuctwa. Nie powinien się się z tym tak obnosić,
    ale przecież żaden tłumok nie zrozumie, że brak wykształcenia nie jest
    powodem do dumy.
    A że cham? Cóż, takie pochodzenie, rodziców się nie wybiera, genów się
    nie zmieni.
    Jako jedyny siedzi u mnie w KF na każdej grupie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/