  • 1. Data: 2018-07-21 12:00:03
    Temat: Który bank nie pobiera prowizji od wpłaty kasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jest sobie sklepik z ktorego codziennie wpłacany jest utarg do banku.
    Ktory bank miałby taka oferte ze takiej wpłaty mozna dokonywać bez
    prowizji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 2. Data: 2018-07-21 17:43:03
    Temat: Re: Który bank nie pobiera prowizji od wpłaty kasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Jul 2018 10:00:03 GMT, Budzik napisał(a):
    > Jest sobie sklepik z ktorego codziennie wpłacany jest utarg do banku.
    > Ktory bank miałby taka oferte ze takiej wpłaty mozna dokonywać bez
    > prowizji?

    Oni musza na kims zarobic :-)

    A przeciez bardzo chetnie dostarcza ci terminal do kart :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-07-21 18:28:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oni musza na kims zarobic :-)
    >
    > A przeciez bardzo chetnie dostarcza ci terminal do kart :-)

    Aha, czyli suregujesz wywieszenie karteczki "gotówki nie przyjmujemy"???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 4. Data: 2018-07-21 18:35:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Jest sobie sklepik z ktorego codziennie wpłacany jest utarg do banku.
    > Ktory bank miałby taka oferte ze takiej wpłaty mozna dokonywać bez
    > prowizji?

    Nest przy koncie firmowym ma niby wpłaty, we wpłatomatach euronetu
    bezprowizyjne ...
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Why don't you fix your little problem... and light this candle?

  • 5. Data: 2018-07-21 19:52:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Nest przy koncie firmowym ma niby wpłaty, we wpłatomatach euronetu
    > bezprowizyjne ...

    Dzieki.
    Ale raczej musi być okienko.

    Płatne wpłaty to specyfika kont gospodarczych czy osobiste maja tak samo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 6. Data: 2018-07-21 21:40:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To aż tyle jest tego utargu, że wpłatomat nie udźwignie?
    I czy ten sklepik prowadzony jest przez 1-os. DG, czy może jakąś spółkę osobową albo
    kapitałową?
    Ułatwiłbyś sprawę podając przybliżoną lokalizację (bo benzyna też kosztuje, kłaniają
    się "Grona gniewu") - albo wyliczając zauważone w okolicy oddziały banków czy
    wpłatomaty.
    Bo co z tego, że gdzieś za darmo, jak trzeba jechać 50km?
    Ale z DG niestety trzeba się liczyć z wyższymi kosztami bankowymi niż jako fizol.
    Zresztą fizol też nie ma już tak łatwo - znaleźć bezpłatne konto z bezpłatną kasą i
    sensowną liczbą oddziałów "kasowych" (bo np. alior rzeczywiście polikwidował kasy,
    zlikwidowali też mój ulubiony oddział - dziś przejeżdżałem, wisi tam "do wynajęcia")
    jest już naprawdę trudno - o ile jeszcze to w ogóle możliwe. U największych nie ma,
    ing i bgż nie wiem (choć jest szansa, jednak zapewne nie dla DG), milek nie, alior
    tak (przynajmniej kantor), raifi i db znikają (a poleciłbym db, o ile jest w
    okolicy). O, i ew. ideę, o ile jest gdzieś blisko - tam jest szansa na darmowość
    nawet dla DG. Oczywiście raczej kasy tam nie trzymać i zaraz po wpłacie przelewać do
    jakiegoś poważniejszego banku.

  • 7. Data: 2018-07-22 00:27:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Płatne wpłaty to specyfika kont gospodarczych

    Można wpłacić na osobiste i zlecić przelew.

    > czy osobiste maja tak samo?

    Paribas na własny ROR -- 10 pln.
    Ponoć w niektórych krajach gotówka jest reliktem.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 8. Data: 2018-07-22 09:19:42
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Aha, czyli suregujesz wywieszenie karteczki "gotówki nie przyjmujemy"???

    https://www.cashless.pl/2877-bardziej-cashless-byc-n
    ie-mozna-w-tych-warszawskich-lokalach-nie-zaplacicie
    -juz-gotowka

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2018-07-22 09:43:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 09:19:42 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
> [...]
    > [...]
    >
    > https://www.cashless.pl/2877-bardziej-cashless-byc-n
    ie-mozna-w-tych-warszawskich-lokalach-nie-zaplacicie

    A napis "banknoty emitowane przez NBP sa prawnym srodkiem platniczym w
    Polsce" ma jeszcze jakas moc prawna ?

    Slyszalem o takich w USA, pare lat pozniej okazalo sie, ze nie maja
    prawa ... ale to juz bylo dawno temu.

    J.

  • 10. Data: 2018-07-22 10:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid Rutkowski d...@w...pl ...

    > To aż tyle jest tego utargu, że wpłatomat nie udźwignie?

    Pytanie zadaje w czyims imieniu i dlatego takie warunki brzegowe.

    > I czy ten sklepik prowadzony jest przez 1-os. DG, czy może jakąś
    > spółkę osobową albo kapitałową?

    Tez się nad tym zastanawiałem. Bo rozumiem, ze gdyby była to 1 os DG to
    sugerujesz wpłate na osobiste? I tu byłby wiekszy wybór?

> [...]
    > "Grona gniewu") - albo wyliczając zauważone w okolicy oddziały
    > banków czy wpłatomaty. Bo co z tego, że gdzieś za darmo, jak trzeba

    Kwestia dotyczy duzego miasta wiec zakładam, ze dostep bedzie do kazdego
    albo prawie kazdego banku.

    > Ale z DG niestety trzeba się liczyć z wyższymi kosztami
    > bankowymi niż jako fizol.

    Trzeba nie trzeba - to inna sprawa i własciwie nie jest ona tematem watku
    :)

> [...]
    > szansa na darmowość nawet dla DG. Oczywiście raczej kasy tam nie
    > trzymać i zaraz po wpłacie przelewać do jakiegoś poważniejszego

    Tak z ciekawosci - niedawno idea reklamowała się z mobilnymi
    wpłatomatami. Ktos wie jak to działa?

    --
    Pozdrawia... Budzik