  • 1. Data: 2018-07-19 14:08:46
    Temat: zły kod pin
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dzisiaj nie mogłem wypłacić kasy z bankomatu bo podwałem zły PIN.
    Nie ma takiej opcji żebym podawał zły pin.

    Dobrze że był zwykły dzień i mogłem podejść do Banku.
    Na pytanie co się stało Pani nie była w stanie nic powiedzieć.

    Jak by to była niedziela byłbym ugotowany.

    Wie ktoś co się stało?
    Gotówka górą

  • 2. Data: 2018-07-19 14:39:23
    Temat: Re: zły kod pin
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Napaszkwiluj, jakiego banku bankomat i jaka karta.
    Kolega ze dwa dni temu psioczył, że żubr mu nie chciał kasy wypłacić, i na
    mastercarda też narzekał (ale żubr ma chyba debetówki tylko mc).
    I na jaką to niecność chciałeś gotówkę, żeś się karta wstydził zapłacić ? ;P

  • 3. Data: 2018-07-19 15:14:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 14:39:24 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    mastercarda też narzekał (ale żubr ma chyba debetówki tylko mc).
    > I na jaką to niecność chciałeś gotówkę, żeś się karta wstydził zapłacić ? ;P

    Karta z Milenium
    Próbowałem wyciągnąc kasę z bankomatu.

  • 4. Data: 2018-07-19 15:22:24
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    mastercarda też narzekał (ale żubr ma chyba debetówki tylko mc).
    > I na jaką to niecność chciałeś gotówkę, żeś się karta wstydził zapłacić ? ;P

    Karta Visa z millenium.

  • 5. Data: 2018-07-19 15:22:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 15:14:39 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Karta z Milenium
    > Próbowałem wyciągnąc kasę z bankomatu.

    OK, milek, więc prawdopodobnie visa, ale mają też mc. Więc jaka?
    I czyj bankomat? Milka czy obcy?
    Tylko w jednym próbowałeś?
    Hint: bankomat tylko PIN online.
    Hint2: W takiej sytuacji jednak lepiej kartę zastrzec. Nie wiem, czy w milku robią w
    oddziale, czy trzeba czekać (ale przed chwilą był kurier z umową i debetówkę od razu
    przyniósł - co śmieszne, w dokładnie takiej samej kopercie, jakby była wysłana
    pocztą, nawet napis "przesyłka niestemplowana, opłata pobrana itp."), ale lepiej nie
    czekać na konieczność składania reklamacji.

  • 6. Data: 2018-07-19 15:57:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 15:22:59 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > OK, milek, więc prawdopodobnie visa, ale mają też mc. Więc jaka?
    > I czyj bankomat? Milka czy obcy?
    > Tylko w jednym próbowałeś?
    W wszystkich bankomatach na rynku w Nowym Targu.
    Tak się złożyło że milenium było.
    Na początku nawet po dwa razy (bałem się że przy trzecim zje mi karte)
    > Hint: bankomat tylko PIN online.
    Żeby online sobie ustawić?
    Ja zrobiłem to w Banku myślę że równie bezpiecznie.

> [...]
    pocztą, nawet napis "przesyłka niestemplowana, opłata pobrana itp."), ale lepiej nie
    czekać na konieczność składania reklamacji.

    Na moje pytanie dlaczego?
    Pani udzieliła wymijającej odpowiedzi.
    Więc to mille ma chyba problem.
    Ale sprawdzę rachunek.

    Z drugiej strony jak kiedyś pomyliłem się ileś tam razy przy wpisywaniu.
    To zjadło mi karte a nie zablokowało pin.
    Ale to było lata temu.

  • 7. Data: 2018-07-19 16:38:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >pocztą, nawet napis "przesyłka niestemplowana, opłata pobrana itp."),
    >ale lepiej nie czekać na konieczność składania reklamacji.

    Ale tak w ogole od razu zastrzec, czy po dowiedzeniu sie czemu sie
    zablokowala ?

    J.