  • 41. Data: 2018-08-01 08:56:02
    Temat: Re: [OT] Re: nowy atak
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-01 o 07:57, Akarm pisze:
    > Jak widać, malinoski

    Panie nazi grammar, do szkoły wróć, bo zapomniałeś jak się pisze,
    śmieszny człowieczku.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2018-08-01 14:23:12
    Temat: Re: nowy atak
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 19:27, Akarm pisze:

    > No to wytłumacz, jak można inaczej rozumieć aparat?
    > Wydaje mi się to raczej niemożliwe.
    > Przecież aparat to aparat, średnio inteligentny człowiek zna bardzo dużo
    > różnych aparatów. Choćby bardzo popularne: ortodontyczny, destylacyjny,
    > radiowy, telewizyjny, państwowy, partyjny, przymusu, telefoniczny,
    > słuchowy, fotograficzny, mowy, gębowy, niektórzy ludzie znają nawet
    > mniej popularne, jak bernoulliego.
    > A skoro rozmowa dotyczy aparatów telefonicznych, to raczej nie ma
    > możliwości pomylenia ich z np. destylacyjnym. :D

    Z tym, że nie jestem średnio inteligentny chętnie się zgodzę.
    Dla mnie:
    aparat radiowy = radio,
    aparat telewizyjny = telewizor,
    aparat telefoniczny = telefon.
    Ale
    aparat fotograficzny = aparat (a nie fotograf).

    Jak zrozumiałeś słowo aparat w mojej wypowiedzi:
    "Na razie w telefonie korzystam z rozmów, SMS-ów i aparatu."
    Bo jeśli jako telefoniczny to winszuję umiejętności czytania ze
    zrozumieniem.
    A jeśli zrozumiałeś jako fotograficzny to skoro w kolejnej wypowiedzi w
    tym samym poście:
    "Tylko, że aparat też się przydaje mieć zawsze pod ręką."
    zrozumiałeś aparat już jako telefoniczny to winszuję ogarniania kontekstu.

    W każdym razie tak, czy siak - moje gratulacje.
    P.G.

  • 43. Data: 2018-08-01 15:45:54
    Temat: [OT] Re: nowy atak
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 14:23, Piotr Gałka pisze:

    > Dla mnie:
    > [...]
    > aparat fotograficzny = aparat (a nie fotograf).

    No, chyba że tak... To faktycznie inaczej rozumiemy słowa.
    Dla mnie aparat fotograficzny = aparat fotograficzny. Tylko i wyłącznie,
    po prostu inaczej być nie może.

    I jeśli rozmawiam o aparatach telefonicznych, to aparat = aparat
    telefoniczny.
    Jeśli rozmawiam o aparatach fotograficznych, to aparat = aparat
    fotograficzny.
    Jeśli rozmawiam o aparatach słuchowych, to aparat = aparat słuchowy.
    I dla mnie to oczywiste. Mam dość bogaty zasób słów, a na dodatek zdaję
    sobie sprawę z ich znaczenia. Ostatnio problemem staje się brak
    znajomości języka ojczystego wśród Polaków. :( Przykład: galeria jest
    dla mnie galerią, a dla prostaków galeria = centrum handlowe.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 44. Data: 2018-08-01 17:06:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5b5ee739$0$612$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie jest jeszcze Youtube ... przeciez to sie oglada, a nie gada :-)

    Ja z tego raczej ;) nie korzystam -- są lepsze i lżejsze aplikacje.

    > Moze oprocz zaslonki na kamere powinien byc wylacznik do mikrofonu ?

    Guma do żucia? ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

    Postscriptum: Niedawno wybiła godzina W.

  • 45. Data: 2018-08-01 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

> [...]
    > brak znajomości języka ojczystego wśród Polaków. :( Przykład:
    > galeria jest dla mnie galerią, a dla prostaków galeria = centrum

    Skupiasz sie na jakis pierdołach a umyka ci podstawowa sprawa - kultura
    osobista.
    Piszesz ze nienawidzisz chamstwa... Ciezko tak zyc w wewnetrznej
    sprzecznosci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 46. Data: 2018-08-01 18:16:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 17:59, Budzik pisze:

    > Skupiasz sie na jakis pierdołach

    Skoro zacząłeś - ja bym napisał jakichś. Po prostu znam znaczenie słów.

    > a umyka ci podstawowa sprawa - kultura
    > osobista.

    Nie, nie umyka mi kultura osobista.
    Chama z chamów wyczuwam z daleka. Cham, żeby nie wiem ile dyplomów sobie
    kupił, zawsze chamem pozostanie. I zawsze chamem będę gardził.

    > Piszesz ze nienawidzisz chamstwa... Ciezko tak zyc w wewnetrznej
    > sprzecznosci...

    Poddaję się, nie jestem w stanie zrozumieć czegoś takiego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 47. Data: 2018-08-01 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Poddaję się, nie jestem w stanie zrozumieć czegoś takiego.

    Dokładnie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch