  • 31. Data: 2002-07-15 14:35:47
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "simon" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja nie chcę niczego drukować. Ja chcę żeby system mBanku poprawnie
    (inaczej
    > mówiąc - idiotoodpornie) obsługiwał klientów nie posiadających drukarek.

    Tzn.
    Bo ja nie mam drukarki i drukuję do pdf-a :-))
    Jak nie masz drukarki, to po co wybierasz "wydrukuj ..."

    Jak nie mam pieniedzy, to nie wybieram "przelew...".
    (chyba, że z prztszłą datą).

    BAH
    PS.
    "" mBank nie dla idiotów "" :-))

  • 32. Data: 2002-07-15 14:55:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 14 Jul 2002 08:12:08 +0200, w <agr4ol$urt$1@topaz.icpnet.pl>,
    "Robert" <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    > - przelewy do ZUS

    Czy jestem pierwszym, który zauważył, że przelewów do ZUS... nie można
    zlecić z datą przyszłą???

  • 33. Data: 2002-07-15 15:41:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    simon <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Bartek Bartoszewicz znowu nadaje:

    > Ja nie chcę niczego drukować. Ja chcę żeby system mBanku poprawnie
    > (inaczej mówiąc - idiotoodpornie) obsługiwał klientów nie
    > posiadających drukarek.

    Aleś się uparł... To Ci mówi przyjazny i znający się człowiek, że masz
    zainstalować sterownik drukarki, a nie każe Ci nic drukować ani kupować
    drukarki. Wiele innych programów będzie Ci również źle działać bez
    zdefiniowanej domyślnej drukarki.

  • 34. Data: 2002-07-15 15:43:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Rafal Gaweda <r...@r...com> wrote:

    > Mam nadziej ze WojBolan jest na biezaco z czytaniem listy i poprawia
    > to cholerstwo bo zaczynam sie juz denerwowac ... A bylo tak pieknie :-
    > ((( Moze bedzie znowu?

    Nie jest, bo wyjechal, ale oni wiedzą, że jest poważny problem i pracują
    nad tym. WojBolan i tak nie zbliża się do serwera.

  • 35. Data: 2002-07-15 15:44:08
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Czy jestem pierwszym, który zauważył, że przelewów do ZUS... nie można
    > zlecić z datą przyszłą???

    Nie jesteś, już dawno to zauważono i opisano na Forum mBanku, a nawet
    zrobiono nadzieję, ze od września będzie można.

  • 36. Data: 2002-07-15 17:56:52
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@o...pl:

    > a co mówi? bo sie kompletnie nie znam... ;)

    Ja też nie dlatego pytam, o tym artykule wspomniała kiedyś mlinka w
    rozmowie ale ic więcej nie wiem. Orientuje się ktoś???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 37. Data: 2002-07-15 18:09:26
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Robert znowu nadaje:

    > Aleś się uparł...

    Tak, ja tez uważam, że to ciekawa dyskusja. Coraz bardziej bez sensu, ale
    czemu nie.

> [...]
    > zainstalować sterownik drukarki, a nie każe Ci nic drukować ani kupować
    > drukarki. Wiele innych programów będzie Ci również źle działać bez

    Dziękuję serdecznie, dla mnie bomba, trzeba kończyć jakieś szkoły w tym
    kierunku, żeby posiąść tak potężną wiedzę? Ktoś jeszcze ma jakieś polecenia
    co do tego co mam sobie zainstalować a co nie?

    Uffff... no dobra, teraz spróbuję nie być wrednym...

    <mode="maksimum dobrej woli">
    Wyraziłem opinię, że organizacja wydruku potwierdzeń przelewu jest nie do
    końca przemyślana, co może sprawiać problemy użutkownikom. Wywołanie
    systemowej drukarki jednocześnie z wyświetleniem dokumentu do wydruku jest
    kwestią do dyskusji i może być oceniane zaleznie od upodobań. Jednak
    zupełnie niezrozumiałe i nieprawidłowe jest moim zdaniem zrywanie sesji w
    wyniku błędu spowodowanego brakiem drukarki.
    Nie prosiłem o rady co _ja_ mam z tym zrobić. Doceniam dobrą wolę
    rozmówców, jednak propozycję zainstalowania drukarki mam za nie na temat.
    Poza tym, nie widzę dlaczego mam sobie instalować niepotrzebne
    oprogramowanie tylko dlatego, że ktoś projektując system banku przyjął
    błędne założenia na temat mojego systemu.
    </mode>

    Teraz juz jasne?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 38. Data: 2002-07-15 18:09:27
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    BAH znowu nadaje:

    > Tzn.
    > Bo ja nie mam drukarki i drukuję do pdf-a :-))
    > Jak nie masz drukarki, to po co wybierasz "wydrukuj ..."

    W szczególności - o chciałem zobaczyć jak takie potwierdzenie wygląda.
    W ogólności - a bo tak mi się zachciało, nie wolno?

    > Jak nie mam pieniedzy, to nie wybieram "przelew...".
    > (chyba, że z prztszłą datą).

    Więc uważasz, że byłoby w porządku, gdyby po wybraniu przelewów przy
    zerowych środkach dostępnych pojawiał sie komunikat "błąd" i była zrywana
    sesja?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 39. Data: 2002-07-15 18:13:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Jul 2002 17:56:52 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja też nie dlatego pytam, o tym artykule wspomniała kiedyś mlinka w
    >rozmowie ale ic więcej nie wiem. Orientuje się ktoś???

    Mam taka moze nieco dziwna propozycje, ale moze by po prostu
    przeczytac ten artykul :-))) ?

    http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=1&
    id=213

    Art. 7
    1. Oświadczenia woli składane w związku z dokonywaniem czynności
    bankowych mogą być wyrażone za pomocą elektronicznych nośników
    informacji. Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą być
    sporządzane za pomocą elektronicznych nośników informacji, jeżeli
    dokumenty te zostaną w sposób należyty utrwalone i zabezpieczone.
    2. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, uznaje
    się, że czynność dokonana w formie, o której mowa w ust. 1, spełnia
    wymagania formy pisemnej.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl