  • 1. Data: 2002-07-13 21:42:33
    Temat: gdzie konto walutowe
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    możecie coś doradzić gdzie założyć konto walutowe??
    narazie z gróbsza zapoznałem się z PKO BP i jakoś za bardzo mi nie pasi

    --
    Pozdrawiam >>> http://baner.spec.pl <<<
    IceCool >>> http://aukcje.spec.pl <<<

  • 2. Data: 2002-07-13 22:19:43
    Temat: Re: gdzie konto walutowe
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 23:42:33 +0200, "IceCool" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >możecie coś doradzić gdzie założyć konto walutowe??
    >narazie z gróbsza zapoznałem się z PKO BP i jakoś za bardzo mi nie pasi

    Jesli z aktywnymi operacjami przez inet (przewalutowania) to Citi lub
    Multi.
    Niezle konta walutowe z pasywnym podgladem przez siec maja tez np LG,
    BZWBK i chyba Nordea.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-14 08:18:45
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <b...@4...com>, Wojtek Frabinski wrote:

    > Jesli z aktywnymi operacjami przez inet (przewalutowania) to Citi lub
    > Multi.
    > Niezle konta walutowe z pasywnym podgladem przez siec maja tez np LG,
    > BZWBK i chyba Nordea.

    Ciekawe czy od pazdziernika konta walutowe beda mozliwe do zakladania
    rowniez zagranica? Niestety ale u nas w Polsce cos co sie wczesniej
    mowilo, czesta ulega deaktualizacji i no coz ... nic nie jest pewne ...