  • 41. Data: 2002-07-15 21:12:26
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: "Sark" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Dobrze jest obejrzeć co się będzie drukować, zanim się zacznie.

    Zgadzam się, podgląd by sie przydał

    > Ja tam nie mam zstrzeżeń co do wyglądu interfejsu, nie wiem czemu niektórym
    > tak on przeszkadza, znalazły by sie jeszcze istotniejsze sprawy do zmiany,
    > niż kolorki itp.

    A na ten przykład usuwanie zbędnych spacji z numeru rachunku innego niz
    mBankowy przy deklarowaniu przelewu.

  • 42. Data: 2002-07-16 10:28:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sslaus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy "potwierdzenie dokonania operacji" wogole jest przez kogos uznawane,
    czy
    > to tylko taki swistek... (ladny;) choc z czesciowo obcietym logo:P )

    Nie wiem jak mBankowe, ale analogiczne z ePKO BP zostalo bezproblemowo
    uznane przez ZUS.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 43. Data: 2002-07-16 17:08:36
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 18:09:26 +0000 (UTC), simon
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dziękuję serdecznie, dla mnie bomba, trzeba kończyć jakieś szkoły w tym
    >kierunku, żeby posiąść tak potężną wiedzę?
    Tak. Akademie Zdrowego Rozsadku.
    ;-))))

    >Ktoś jeszcze ma jakieś polecenia
    >co do tego co mam sobie zainstalować a co nie?
    Tak. Ustaw sobie takie <mode> jak nizej na stale.
    ;-)))

    >Uffff... no dobra, teraz spróbuję nie być wrednym...
    "No. Do or do not. There is no try."
    Yoda

> [...]
    >systemowej drukarki jednocześnie z wyświetleniem dokumentu do wydruku jest
    >kwestią do dyskusji i może być oceniane zaleznie od upodobań. Jednak
    >zupełnie niezrozumiałe i nieprawidłowe jest moim zdaniem zrywanie sesji w
    >wyniku błędu spowodowanego brakiem drukarki.
    >Nie prosiłem o rady co _ja_ mam z tym zrobić. Doceniam dobrą wolę
    >rozmówców, jednak propozycję zainstalowania drukarki mam za nie na temat.
    >Poza tym, nie widzę dlaczego mam sobie instalować niepotrzebne
    >oprogramowanie tylko dlatego, że ktoś projektując system banku przyjął
    >błędne założenia na temat mojego systemu.

    Bardzo przepraszam, ze osmielilem sie udzielac Ci rad. Zapewniam, ze
    to sie wiecej nie powtorzy.

    Pozdrawiam
    BartekB

  • 44. Data: 2002-07-16 20:01:36
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Bartek Bartoszewicz znowu nadaje:

    > Tak. Ustaw sobie takie <mode> jak nizej na stale.
    > ;-)))

    Rany, ale ty masz wymagania...

    > Bardzo przepraszam, ze osmielilem sie udzielac Ci rad. Zapewniam, ze
    > to sie wiecej nie powtorzy.

    Ale ja się nie gniewam. :-)))

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 45. Data: 2002-07-18 19:45:37
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@p...onet.pl:

    > W szczególności - o chciałem zobaczyć jak takie potwierdzenie wygląda.
    > W ogólności - a bo tak mi się zachciało, nie wolno?

    > Więc uważasz, że byłoby w porządku, gdyby po wybraniu przelewów przy
    > zerowych środkach dostępnych pojawiał sie komunikat "błąd" i była
    > zrywana sesja?

    Ma rację, nalejcie mu piwa :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 46. Data: 2002-07-18 19:45:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@a...net.pl:

    > Mam taka moze nieco dziwna propozycje, ale moze by po prostu
    > przeczytac ten artykul :-))) ?
    >
    > http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=1&
    id=213

    > Art. 7
    > 1. Oświadczenia woli składane w związku z dokonywaniem czynności
    > bankowych mogą być wyrażone za pomocą elektronicznych nośników
    > informacji. Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą być
    > sporządzane za pomocą elektronicznych nośników informacji, jeżeli
    > dokumenty te zostaną w sposób należyty utrwalone i zabezpieczone.
    > 2. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, uznaje
    > się, że czynność dokonana w formie, o której mowa w ust. 1, spełnia
    > wymagania formy pisemnej.

    Może jestem niezbyt zaprzyjaźniony a aktami prawnymi ale nie za bardzo
    rozumiem o co w tym chodzi: elektroniczny nośnik informacji - np pdf???, co
    to znaczy należycie urtwalone i zabezpieczone, jak to wszystko ma się do
    wydruku z takich należycie utrwalonych i zabezpieczonych elektronicznych
    nośników informacji zabezpieczonych w banku???
    Może spytam jeszcze inaczej - jakich argumentów używacie jeżeli pani przy
    okienku np. w dziekanacie uczelni, w ZUSie, w US mówi wam że dla niej to
    nie jest potwierdzenie wykonania przlewu, ze ona musi mieć takie ręcznie
    napisane z pieczątką czyli w rozmowie z takązwykła (nie)dysponentką
    (de)informatorką :))???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 47. Data: 2002-07-19 06:59:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wydruku z takich należycie utrwalonych i zabezpieczonych elektronicznych
    > nośników informacji zabezpieczonych w banku???

    Potwierdzenie elektroniczne to plik w HTML lub PDF. Wydruk jest tylko jego
    graficzną prezentacją.

> [...]
    > nie jest potwierdzenie wykonania przlewu, ze ona musi mieć takie ręcznie
    > napisane z pieczątką czyli w rozmowie z takązwykła (nie)dysponentką

    Dziekanat to _najgorsza_ IMHO w tym względzie instytucja. Święta krowa nie
    do ruszenia. Jeśli chodzi o US i ZUS - pojawiało się już wiele głosów, że
    honorują takie potwierdzenia. Sam wysyłałem takie do US.

    K. Kowalski