  • 1. Data: 2002-07-14 06:12:08
    Temat: nowe w mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    - przelewy do ZUS
    - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu
    - podsumowanie historii operacji (obecnie "operacje wykonane"), historia
    za n-miesięcy, przy > 50 operacji możliwość przejścia do
    wcześniejszych/późniejszych ekranów
    - podgląd blokad
    - zmiany niektórych mylących sformułowań

    pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

  • 2. Data: 2002-07-14 07:53:07
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > wcześniejszych/późniejszych ekranów
    > - podgląd blokad
    > - zmiany niektórych mylących sformułowań

    Ciekawie się prezentuje tabela "Obroty na rachunku"

    > pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

    Popieram! :)
    Ciekawe kiedy zmienia szate graficzna?

    hosi

  • 3. Data: 2002-07-14 08:14:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    hosi <h...@u...ten.napis.hot.pl> wrote:

    > Ciekawe kiedy zmienia szate graficzna?

    Osobiscie mam nadzieje, ze ogranicza sie do zmian przydatnych, a nie
    (dyskusyjnie) estetycznych.

  • 4. Data: 2002-07-14 08:19:52
    Od: "Sslaus" <s...@o...pl>

    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu
    czy "potwierdzenie dokonania operacji" wogole jest przez kogos uznawane, czy
    to tylko taki swistek... (ladny;) choc z czesciowo obcietym logo:P )

  • 5. Data: 2002-07-14 08:53:27
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Robert"

    > pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

    Zgadzam się, ale z ciekawości zapytam: czy ktoś doszedł do metody jaką mBank
    wyświetla kolejne rachunki? Czy też nie ma metody tylko czysty przypadek?

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-07-14 10:13:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 14 Jul 2002 08:12:08 +0200, w
    <agr4ol$urt$1@topaz.icpnet.pl>, "Robert" <m...@w...pl>
    napisał(-a):

    [...]

    Jeszcze brakuje tylko "operacji niewykonanych"...

  • 7. Data: 2002-07-14 10:38:18
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > Jeszcze brakuje tylko "operacji niewykonanych"...

    Wlasnie podobno zostaly dodane tez, ale zadnych nie mam, wiec nie moge
    zaobserwowac, gdzie sie pojawiaja.

  • 8. Data: 2002-07-14 11:08:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 14 Jul 2002 08:12:08 +0200), "Robert"
    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:

    buuuu... Poprzestawiali mi kolejność rachunków :-(((
    A tak się do tamtej przyzwyczaiłem...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-07-14 11:13:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    >- przelewy do ZUS

    Są boskie! Uzupełnia Regon i nawet miesiąc! WBK się chowa...

    >- wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu

    Szkoda, że nie ma takiej opcji dla całej historii :-(
    No i przydało by się, żeby na historii był zaznaczony nadawca/odbiorca
    przelewu zamiast enigmatycznego ,,przelew zewnętrzny przychodzący''/

  • 10. Data: 2002-07-14 11:18:03
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Robert znowu nadaje:

    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:

    Ogólnie- bardzo pozytywnie. Nareszcie blokady!!!

    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu

    Tu mam zastrzeżenie techniczne. Na stronie z potwierdzeniem powinien
    dopiero link/przycisk wywołujący drukowanie, a nie tak od razu samo leci.
    Dobrze jest obejrzeć co się będzie drukować, zanim się zacznie. Poza tym
    ja np. nie mam drukarki. Efekt jest taki, że po wywołaniu potwierdzenia
    operacji zgłasza sie okienko o tym informujące, ale po jego zamknięciu
    nastepna operacja z menu daje okno "Błąd systemu. Alarm bezpieczeństwa.
    Nieprawidłowy lub nieważny klucz sesji." - i pozostaje tylko wylogowanie
    się.

    Ja tam nie mam zstrzeżeń co do wyglądu interfejsu, nie wiem czemu niektórym
    tak on przeszkadza, znalazły by sie jeszcze istotniejsze sprawy do zmiany,
    niż kolorki itp. Ale jedna uwagę mam. W główej ramce przydałby się odstęp
    po lewej stronie - jesli lista menu nie miesci sie na ekranie i w lewej
    ramce pojawia się pasek przewijania to treść głównej ramki zaczyna sie
    nieprzyjemnie na styk z tym paskiem (IE6).

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........