  • 21. Data: 2002-07-14 20:46:17
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@p...REMOVE.sos.com.pl:

    > Żartujesz?
    > Taki "świstek" na dowolną kwotę każdy mógłby sobie sam wyrzeźbić w
    > Paint'cie ;)
    > Poczekajmy na upowszechnienie się podpisu cyfrowego...
    > Na razie zapychaj do marmurka po pieczątkę...

    Podobno mówi coś o tym art. 7 prawa bankowego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 22. Data: 2002-07-14 20:46:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    > - przelewy do ZUS

    Już powoli przenoszę się z inteligo

    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu

    Wg. mnie o wiele czytelnie jsze niż inteligo

    > - podsumowanie historii operacji (obecnie "operacje wykonane"), historia
    > za n-miesięcy, przy > 50 operacji możliwość przejścia do
    > wcześniejszych/późniejszych ekranów

    rewelacja, nareszcie nie ma sztucznego ograniczenia do 3 miesięcy w tył +
    świetne podsumowanie za cały okres o który pytamy.

    > - podgląd blokad

    Właśnie się zastanawiałem skąd blokady na mom koncie, patrzę a rzeczywiście
    kupowałem to i to - fajnie :(

    > - zmiany niektórych mylących sformułowań

    Mnie tam nic za bardzo nie przeszkadzało.

    > pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

    Potwierdzam, oby tak dalej.
    Dobra robota!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

  • 23. Data: 2002-07-14 21:47:30
    Od: "Sslaus" <s...@o...pl>

    > Podobno mówi coś o tym art. 7 prawa bankowego.

    a co mówi? bo sie kompletnie nie znam... ;)

  • 24. Data: 2002-07-15 00:51:51
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "BestJA" <b...@p...fm> wrote ...
    > Jezeli czyta to jakis 'informatyk' z mbanku to niech zapisze sobie moje
    > sugestie.
    > Klaniam sie.
    >
    > Lojalny uzytkownik mbanku.

    No, to zalezy na jakiej platformie softwareowej jest oprogramowanie mBanku
    zrobione. Ja znam banki co zrobili to na Java na BEA WebLogic server i wtedy
    wystarczy po prostu nowe serwery dostawic i obciazenie sie automatycznie (!)
    rozklada - skalowalna architektura. Byc moze mBank jest oparty na innej,
    nieskalowalnej architekturze a wtedy NIC nie pomoze: mBank padnie ofiara
    swojej duzej popularnosci...

  • 25. Data: 2002-07-15 07:47:29
    Od: Rafal Wozniak <n...@w...zso5.gda.pl>

    > Ciekawe kiedy zmienia szate graficzna?

    są gusta i guściki, ale uważam, że szata graficzna jest ok.
    czytelniejsze od telepekao24

  • 26. Data: 2002-07-15 09:52:36
    Od: "BestJA" <b...@p...fm>

    "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> wrote in message

    > Eee, bez przesady... :)

    Nie "bez przesady" tylko laduje sie wolniej to FAKT
    Panowie z mbanku chyba zapomnieli przetestowac wydajnosc 'nowego' (ze
    zmienionymi kilkoma etykietami) systemu .
    Zamiast zajac sie konkretnymi udoskonaleniami to robia jakies pierduly.
    Do chwili obecnej nie wpadli na pomysl, zeby uzytkownik mogl sobie
    wydrukowac ruchy na koncie (za dany okres) ze wszystkimi szczegolami.
    Wyciag bankowy to PODSTAWA, ale prawdziwa wartosc stanowi dopiero wtedy gdy
    zawiera kompletne dane - a nie jak dotychczas - badziewny listing operacji z
    kwotami.

  • 27. Data: 2002-07-15 10:59:08
    Od: Jarek Markieta <m...@k...net.nospam.pl>

    Użytkownik BestJA napisał:
    > "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> wrote in message

    > Nie "bez przesady" tylko laduje sie wolniej to FAKT

    niestety potwierdzam
    znaczny spadek szybkości ładowania stron :-(( czas oczekiwania na
    przesłanie strony liczony w ... minutach :-(((

    --
    jarek m.

  • 28. Data: 2002-07-15 13:38:16
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 18:18:11 +0000 (UTC), simon
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Jeszcze raz: u mnie sie nic nie włącza, bo
    >_nie_mam_zainstalowanej_drukarki_!
    >Otwiera się okno z potwierdzeniem po czym system informuje mnie o braku
    >drukarki. Mój system. A system banku przy okazji niepotrzenie rozkłada
    >sesję i muszę sie logować od nowa.

    Sprobuj moze zainstalowac jakis sterownik drukarki i ustawic
    drukowanie do pliku. Wtedy pewnie bedzie ci sie pojawiac okienko
    drukowania.

    Pozdrawiam
    BartekB

  • 29. Data: 2002-07-15 14:00:10
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > niestety potwierdzam
    > znaczny spadek szybkości ładowania stron :-(( czas oczekiwania na
    > przesłanie strony liczony w ... minutach :-(((

    Mam nadziej ze WojBolan jest na biezaco z czytaniem listy i poprawia to
    cholerstwo bo zaczynam sie juz denerwowac ... A bylo tak pieknie :-(((
    Moze bedzie znowu?

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 30. Data: 2002-07-15 14:01:46
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Bartek Bartoszewicz znowu nadaje:

    > Sprobuj moze zainstalowac jakis sterownik drukarki i ustawic
    > drukowanie do pliku. Wtedy pewnie bedzie ci sie pojawiac okienko
    > drukowania.

    Ja nie chcę niczego drukować. Ja chcę żeby system mBanku poprawnie (inaczej
    mówiąc - idiotoodpornie) obsługiwał klientów nie posiadających drukarek.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........