  • 1. Data: 2002-03-06 09:49:34
    Temat: eCRM w BRE Banku
    Od: leh <l...@...pl>

    taki news dostalem :

    >> eCRM w BRE Banku <<
    Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiazania
    eCRM w oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w
    obszarze bankowosci detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi
    zarzadzać wiedza o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
    marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów
    mBanku, Multibanku i IzzyBanku, wspomagajac budowę relacji z klientami
    poprzez elektroniczne kanały kontaktu (...)

    Czyli: uwaga, uciekac ! zaczyna sie permanetna inwigilacja a potam spam !
    :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 2. Data: 2002-03-06 10:23:45
    Temat: Re: eCRM w BRE Banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > taki news dostalem :

    Ja pogrzebalem dalej:
    ze strony firmy - autora systemu:

    System eCRM w BRE Bank SA
    Luty, 2002

    Firma AMG.net zrealizowała pierwsze w Polsce wdrożenie systemu eCRM w
    instytucji finansowej - dla BRE Bank SA.

    Zakończona została pierwsza faza wdrożenia kompleksowego rozwiązania eCRM w
    oparciu o platformę ATG Dynamo Customer Management Suite w obszarze
    bankowości detalicznej BRE Banku. System eCRM pozwala bankowi zarządzać
    wiedzą o klientach, a także prowadzić spersonalizowane działania
    marketingowe i obsługę użytkowników portalu Multiport oraz klientów mBanku,
    Multibanku i IzzyBanku, wspomagając budowę relacji z klientami poprzez
    elektroniczne kanały kontaktu.

    Firma AMG.net, jako główny wykonawca projektu, dostarczyła BRE Bankowi
    usługi konsultingowe z zakresu tworzenia rozwiązań eCRM oraz portali
    internetowych, przeprowadziła analizę funkcjonalną i techniczną,
    zaprojektowała i wdrożyła serwisy internetowe w oparciu o platformę ATG
    Dynamo.

    W 2000 r. BRE Bank zdecydował się na rozpoczęcie obsługi klientów
    indywidualnych, tworząc mBank, pierwszy w pełni wirtualny bank na polskim
    rynku. W ciągu roku, mBank osiągnął pozycję lidera wśród banków
    elektronicznych - zaufało mu już ponad 160 tys. klientów, deponując na
    kontach ponad 1 mld złotych. Po tym spektakularnym sukcesie mBanku, BRE Bank
    konsekwentnie poszerza swoją obecność w sektorze nowoczesnej bankowości
    detalicznej, uruchamiając kolejne przedsięwzięcia - Multibank, IzzyBank i
    Multiport.

    MultiBank to bank udostępniający klientom różne drogi kontaktu: telefon,
    Internet i oddział, który w przypadku Multibanku ma służyć przede wszystkim
    do uzyskania porady, a nie realizacji transakcji. IzzyBank to bank dla ludzi
    młodych, w wieku od 13 lat, który ma pomagać im w stawianiu pierwszych
    kroków w świecie "dorosłych" finansów. Multiport jest portalem finansowym,
    który jako pierwszy w Polsce udostępnia narzędzia agregacji finansowej -
    pozwalające na zebranie w jednym miejscu aktualnej informacji o stanie kont
    prowadzonych przez różne banki elektroniczne.

    Dla osiągnięcia synergii w ramach całej oferty detalicznej BRE Banku,
    kluczowa była możliwość spojrzenia na klienta w spójny sposób i zaoferowania
    mu komplementarnych produktów z oferty mBanku, MultiBanku, a docelowo
    również innych spółek w grupie BRE (fundusz inwestycyjny, dom maklerski,
    fundusz emerytalny). Postanowiono w tym celu stworzyć pojedynczy,
    ujednolicony profil klienta dla wszystkich serwisów internetowych, w którym
    znajdowałyby się zarówno dane deklarowane przez klienta jak i zbierane w
    trakcie wizyty.

    Tak zdefiniowane wymagania BRE Banku stały się podstawą zarekomendowania
    przez AMG.net platformy eCRM ATG Dynamo. Na podstawie rekomendacji, BRE Bank
    podjął decyzję o wyborze platformy jako narzędzia wspierającego wszystkie
    inicjatywy internetowe. W oparciu o ATG Dynamo wdrożony został przez AMG.net
    portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do nich
    nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie
    począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie
    obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym
    serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym
    zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na
    stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje
    rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego
    kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.

    Na podstawie informacji zawartych w profilu użytkownika następuje
    personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych
    (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja
    może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników
    finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez
    system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych
    uprzednio zainteresowań użytkownika.

    BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych,
    zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG w zakresie zarządzania relacjami z
    klientami. Scenariusze są zaaranżowaną według pewnego schematu serią
    interakcji z użytkownikiem serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego
    działania oraz odpowiednio na nie reagować. Scenariusze biznesowe są
    stosowane przez BRE Bank do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania
    bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w
    formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.

    Na potrzeby zarządzania treścią w rozbudowanych serwisach internetowych BRE
    Banku, firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0
    J2EE Edition, w pełni zintegrowany z ATG Dynamo. System umożliwia
    zarządzanie rolami użytkowników i procesem redagowania treści, udostępnia
    również graficzny edytor pozwalający formatować artykuły bez znajomości
    języka HTML. Treść redagowana przy pomocy DynaXML trafia do repozytorium
    treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.

    "Wierzymy w potencjał kanałów elektronicznych w budowaniu relacji z naszymi
    klientami i liczymy, że system ATG Dynamo rzeczywiście wspomoże nas w tym
    zakresie. Za działaniami polegającymi na interakcjach z klientami muszą
    jednak stać ludzie. To oni są w stanie tworzyć strategię komunikacji, czy
    też kampanie promocyjne - system eCRM jedynie pomaga je realizować.
    Kluczowym motywem wyboru ATG Dynamo był sposób w jaki ta platforma pozwala
    nam zarządzać personalizacją portalu czy scenariuszami biznesowymi." -
    powiedział Paweł Kucharski, kierownik projektu po stronie BRE Banku.

    Już w tej chwili realizacja projektu przynosi BRE Bankowi wymierne korzyści.
    Wdrożona platforma eCRM stała się informatycznym spoiwem działań Banku w
    sferze komunikacji i kontaktu z klientami indywidualnymi. Dzięki aktywnym
    działaniom komunikacyjnym ze strony banku, klient będzie otrzymywał
    dopasowane do jego oczekiwań propozycje oferty. Powinno to zwiększyć wygodę
    korzystania z oferty banku i wpłynąć na poziom satysfakcji klientów.

    "Współpracując z BRE Bankiem od 2000 r. obserwujemy konsekwentne budowanie
    przez BRE silnej pozycji w dziedzinie bankowości detalicznej. Nowoczesne
    kanały dostępu i technologia informatyczna są traktowane jako sposób
    odróżnienia się od konkurencji i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom
    klientów. Decyzja o realizacji strategii eCRM również odzwierciedla to
    podejście. Jako firma oferująca doradztwo w zakresie nowoczesnych
    technologii cieszymy się, że mamy okazję współpracować z bankiem, który jest
    postrzegany jako lider technologiczny." - powiedział Artur Urbański,
    dyrektor ds. rozwiązań internetowych AMG.net.

    Współpraca BRE Banku i AMG.net jest kontynuowana. Firma AMG.net prowadzi
    wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej
    funkcjonalności działających serwisów.

  • 3. Data: 2002-03-06 12:01:46
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Bardzo nielubie tych informacji prasowych BRE ba sa dosyc klamliwe.
    Otoz system eCRM w powszechnym rozumieniu uwazany jest za CRM w wielu kanalach
    czyli w oddziale, telefonie, internecie, sms etc. itp.
    System spersonalizowanych kontaktow jak opisano w informacji prasowej dotyczy
    zarzadzania kontaktami w internecie!
    AMG.Net oferuje system ATG Dynamo, ktory nie jest CRM tylko bardziej systemem
    content management takim jak np. BroadVision (expander.pl) albo Open Market
    (nie jestem pewien ale chyba onet)
    Jest to typowe zachowanie PR BRE. Mysle AMRA, ze warto napisac w twojej pracy
    magisterskiej o PR mBanku o jakze twórczym wykorzystaniu statystyk do
    pompowania danych. Podaje przyklady:
    Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
    kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
    slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
    itp, itd.
    Nie jestem przeciwny takim sztuczkom, ale warto umiec czytac miedzy wierszami.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2002-03-06 12:01:46
    Od: <g...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-03-06 12:02:24
    Od: <g...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2002-03-06 12:03:50
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Sorry wywalila mi sie przegladarka i 3 razy odswiezylem strone

  • 7. Data: 2002-03-06 12:12:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mylenie liczby klientow z liczba rachunkow,
    > kwota pieniedzy ulokowanych na rachunkach mBanku (warto zwrocic uwage na
    > slowa "DO TEJ PORY ulokowano na rachunkach mBanku"
    > itp, itd.

    Dzieki za infromacje!
    Co do pracy - zawsze twierdzilem i dalej twierdze ze Inteligo ma duzo lepszy
    PR.
    Podobna ankiete jak teraz do wszystkich skierowalem do dziennikarzy.
    Odpowiedzialo ok. 15 osob (jesli czytaja BARDZO DZIEKUJE). I niektorzy
    podosylali swoje uwagi...
    W wiekszosci krytyka (takze miazdzaca).

    Oczywiscie, ze to wykorzystam.

    Jeszcze raz dzieki!

  • 8. Data: 2002-03-07 14:40:36
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzez elektroniczne kanały kontaktu (...)
    >

    > Czyli: uwaga, uciekac ! zaczyna sie permanetna inwigilacja a potam spam !

    hehe... nie sa jedynym takim bankiem w polsce...