  • 1. Data: 2003-04-07 08:52:55
    Temat: KK MultiBanku
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Teraz karty kredytowe Multi (VC i VG) za 50% ceny (z kuponem z Wprost)a w
    dodatku wystarczy 1400-zł netto i nie potrzeba historii rachunku bakowego
    aby uzyskać kartę.
    Póki co, są to najlepsze karty na rynku (m.in.kredyt bez odsetek do 53 dni,
    darmowe ubezpieczenie nieuprawnionych transakcji oraz gotówki wyplaconej z
    bankomatu), warto się skusić.
    Pozdrawiam Jarek

  • 2. Data: 2003-04-07 09:39:37
    Temat: Re: KK MultiBanku
    Od: "Dorota P." <d...@d...com>

    Użytkownik Micha napisał:
    > Teraz karty kredytowe Multi (VC i VG) za 50% ceny (z kuponem z Wprost)a w
    > dodatku wystarczy 1400-zł netto i nie potrzeba historii rachunku bakowego
    > aby uzyskać kartę.

    Czy możesz podać źródło tych informacji?

    Dorota

  • 3. Data: 2003-04-07 23:16:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 07 Apr 2003 11:39:37 +0200, "Dorota P." <d...@d...com>
    wrote:

    >Czy możesz podać źródło tych informacji?

    Moge potwierdzic, ze wymagane minimalne dochody zostalo obnizone do
    1400 zl netto, historia tez w standardowych przypadakach nie jest juz
    wymagana. To zmiana standardowych warunkow, nie tylko w polaczeniu z
    promocja. Zrodlo pewne :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2003-04-08 07:00:12
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > darmowe ubezpieczenie nieuprawnionych transakcji oraz gotówki wyplaconej z

    W takim razie co sądzisz o rankingu w Pulsie Biznesu? DNO!!!!

  • 5. Data: 2003-04-08 07:57:26
    Od: "Dorota P." <d...@d...com>

    Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:
> [...]
    > 1400 zl netto, historia tez w standardowych przypadakach nie jest juz
    > wymagana. To zmiana standardowych warunkow, nie tylko w polaczeniu z

    Interesuje mnie konkretnie źródło informacji o tym,
    że nie jest wymagana historia konta.
    Co to są "standardowe warunki" ?
    Bo o tych 1400 można znaleźć na stronie,
    ale historia rachunku dalej tam występuje
    - a nie chcę dawać zarabiać poprzedniemu bankowi, z którego
    usług zadowolona nie jestem.

    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 6. Data: 2003-04-08 08:16:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 08 Apr 2003 09:57:26 +0200, "Dorota P." <d...@d...com>
    wrote:

    >Interesuje mnie konkretnie źródło informacji o tym,
    >że nie jest wymagana historia konta.
    >Co to są "standardowe warunki" ?
    >Bo o tych 1400 można znaleźć na stronie,
    >ale historia rachunku dalej tam występuje

    Zmiana nastapila wczoraj, pewnie WWW nie jest jeszcze uaktalnione.
    Oczywiscie bank ma prawo zawsze poprosic o dodatkowe dokumenty jesli
    uzna to za stosowne ale standardowo historii juz przedstawiac nie
    trzeba pry skladaniu wniosku.

  • 7. Data: 2003-04-08 19:23:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2306