-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon2.softax.com.pl!not-for-mail
From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: nie da sie
Date: 23 Oct 2003 16:52:01 +0200
Organization: Softax news server
Lines: 18
Sender: marcink@cauchy
Message-ID: <8...@c...softax.local>
References: <1...@8...210.125.162>
NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1066921227 17959 62.89.75.144 (23 Oct 2003 15:00:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2003 15:00:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265209
[ ukryj nagłówki ]> Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w
> bankach detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy
> razy spotkalem sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o
> zalatwienie jakiejs sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie,
> niemozliwe, nie teraz, jutro, za godzine". Nastepnie po krotkiej (i
> grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
> przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?
W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
bardzo konkretny skutek. Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
czasu. Czyli:
a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.03 16:22 Krzysiek_S
- 24.10.03 06:46 Grzexs
- 24.10.03 10:21 JaKi
- 25.10.03 08:06 Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem