  • 1. Data: 2002-09-05 22:19:05
    Temat: najtańsze wypłaty za granicą
    Od: c...@i...pl

    Gdzie, oprócz Millennium, najtańsze wyplaty za granicą? Potrzebuję
    jakiejś drugiej, awaryjnej karty do wypłat...

  • 2. Data: 2002-09-05 22:25:22
    Temat: Re: najtańsze wypłaty za granicą
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie, oprócz Millennium, najtańsze wyplaty za granicą? Potrzebuję
    > jakiejś drugiej, awaryjnej karty do wypłat...

    Citi

  • 3. Data: 2002-09-06 09:30:18
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    c...@i...pl napisał(a):

    > Gdzie, oprócz Millennium, najtańsze wyplaty za granicą? Potrzebuję
    > jakiejś drugiej, awaryjnej karty do wypłat...
    imho karta przedplacona z ing
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-09-06 16:30:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    c...@i...pl wrote:
    > Gdzie, oprócz Millennium, najtańsze wyplaty za granicą? Potrzebuję
    > jakiejś drugiej, awaryjnej karty do wypłat...

    LUKAS konto podrozne chyba...?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 5. Data: 2002-09-06 16:45:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > LUKAS konto podrozne chyba...?

    Hy hy hy - Fortis Bank lub ING w wersji Prestiz - 0 zl.

    P.S. domyslam sie, ze w Europie przeliczniki miedyz Lukasem a Fortisiem beda
    taie same:

    np. Dzisiaj dolar w Fortisie jest po: 4,2265 w BZ WBK po tyle samo a w
    pieniadzach po 4,2588

    Reasumujac (nie wiem jak sa dokladnie przeliczane czy po kursie dewiz czy
    pieniadz) - przelicznik jest taki sam - czyli do wyplat (samych oplaca sie
    jednak e-pakiet.

  • 6. Data: 2002-09-06 17:02:26
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    AMRA wrote:

    > P.S. domyslam sie, ze w Europie przeliczniki miedyz Lukasem a
    > Fortisiem beda taie same:
    >
    > np. Dzisiaj dolar w Fortisie jest po: 4,2265 w BZ WBK po tyle samo a w
    > pieniadzach po 4,2588

    To ciekawe, bo wszystkie testy dotychczas wykazywały mniej korzystny
    kurs w Fortsie.

    Oczywiście mogła się zmienić polityka kursowa banku.

  • 7. Data: 2002-09-06 17:39:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To ciekawe, bo wszystkie testy dotychczas wykazywały mniej korzystny
    > kurs w Fortsie.
    >
    > Oczywiście mogła się zmienić polityka kursowa banku.

    Tez tak sadzilem, ale - wyjmujesz czy placisz karta VISA - placac w Euro.
    Zalozenie ze wyjdzie tyle samo jest, ze np 10 Euro to bedzie 10,10 USD i w
    BZWBK (Liukas) i w Fortisie - a ze to sa kury Visa...

  • 8. Data: 2002-09-06 17:48:40
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    AMRA wrote:

    > Tez tak sadzilem, ale - wyjmujesz czy placisz karta VISA - placac w
    > Euro. Zalozenie ze wyjdzie tyle samo jest, ze np 10 Euro to bedzie
    > 10,10 USD i w BZWBK (Liukas) i w Fortisie - a ze to sa kury Visa...

    piłeś? ;)

  • 9. Data: 2002-09-06 18:05:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > piłeś? ;)

    Jeszcze nie :) ale zaraz bede, a co??? :)

    Dwie literowki... eeee ;)))

  • 10. Data: 2002-09-06 18:43:29
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    AMRA wrote:

    > Dwie literowki... eeee ;)))

    Nie literówki tylko treść zawoalowana ;))