  • 1. Data: 2005-07-24 19:41:27
    Temat: nadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie)
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    zakładałem konto w PayPal używając eKarty mBanku
    potem dostałem vise classic.. z limitem sporym....

    dodałem ją do konta PayPal.. nawet zmieniłem na PRIMARY
    chcę wysłać kasę i ni chuchu!!!

    usunąłem ekarte - została tylko ta VISA... przy próbie wysłania kasy PayPal pyta
    się o to żeby... dodać kartę!!! nie chce tej Visy Classic użyć :(((

    jak dodam eKarte to oczywiście akceptuje.. po czym kasy nie wysyła (normalne, bo
    na ekarcie nie ma nic)...

    po prostu dla niego moja Visa Classic nie istnieje!

    nie wiem co zrobić.. nowe konto założyć używając tylko Visy Classic?

    normalnie mnie trafi coś zaraz.... :(

    (oczywiście jak doładuje eKarte to śle się kasa...) eeehhhh
    ale czasem chcę więcej wysłać niż 2000 PLN... mam na raty słać? :(

    --
    http://www.cennikpc.com - najlepsze części PC i konsole!
    http://www.highend.pl - samochody :)

  • 2. Data: 2005-07-24 20:06:50
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    sam sobie mogę odpowiedzieć:

    przy płatności jest podana karta z której PayPal "pociągnie" kasę...
    ale jest to wciąż ta cholerna eKarta
    jak tam "more funding options" to pojawia się rozwijane menu, w którym
    powinienem móc wybrać inną kartę... a tam tylko jest... eKarta... Visy Classic
    nie ma - mimo, że jest dodana, i ustawiona nawet na PRIMARY

    bez sensu!!!

  • 3. Data: 2005-07-24 20:17:40
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Skasuj konto i zrób nowe prawidłowo.

  • 4. Data: 2005-07-24 20:37:32
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Skasuj konto i zrób nowe prawidłowo.

    ale ja mam je prawidłowo założone...
    w takim razie zrobię drugie na KK
    bez sensu :(

  • 5. Data: 2005-07-24 20:40:13
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    XHS wrote:

    > ale ja mam je prawidłowo założone...
    > w takim razie zrobię drugie na KK
    > bez sensu :(

    Może jest jakaś wada w działaniu obsługi tego konta. Najszybciej będzie
    konto skasować i powinieneś dać radę założyć drugie na ten sam e-mail.

  • 6. Data: 2005-07-24 20:42:24
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Może jest jakaś wada w działaniu obsługi tego konta. Najszybciej będzie
    > konto skasować i powinieneś dać radę założyć drugie na ten sam e-mail.

    OK, to tak zrobię...
    oby się dało na ten sam email

    dzięks!

  • 7. Data: 2005-07-24 20:47:42
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > OK, to tak zrobię...
    > oby się dało na ten sam email
    o ile sie nie myle po skasowaniu konta email w bazie zostanie w bazie PAYPAL
    i nie zalozysz konta

  • 8. Data: 2005-07-24 22:15:08
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > o ile sie nie myle po skasowaniu konta email w bazie zostanie w bazie PAYPAL
    > i nie zalozysz konta

    hmm.. jeszcze nie skasowałem
    to w takim razie założę drugie konto...
    mogę mieć 2 naraz?

  • 9. Data: 2005-07-25 06:37:40
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "Zdzislaw" <z...@u...pl> wrote:
    > o ile sie nie myle po skasowaniu konta email w bazie zostanie w bazie PAYPAL
    > i nie zalozysz konta

    Ja kasowałem i zakładałem nowe na ten sam e-mail: działa

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood