eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie) › nadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie)
    From: "XHS" <x...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie)
    Date: Sun, 24 Jul 2005 21:41:27 +0200

    zakładałem konto w PayPal używając eKarty mBanku
    potem dostałem vise classic.. z limitem sporym....

    dodałem ją do konta PayPal.. nawet zmieniłem na PRIMARY
    chcę wysłać kasę i ni chuchu!!!

    usunąłem ekarte - została tylko ta VISA... przy próbie wysłania kasy PayPal pyta
    się o to żeby... dodać kartę!!! nie chce tej Visy Classic użyć :(((

    jak dodam eKarte to oczywiście akceptuje.. po czym kasy nie wysyła (normalne, bo
    na ekarcie nie ma nic)...

    po prostu dla niego moja Visa Classic nie istnieje!

    nie wiem co zrobić.. nowe konto założyć używając tylko Visy Classic?

    normalnie mnie trafi coś zaraz.... :(

    (oczywiście jak doładuje eKarte to śle się kasa...) eeehhhh
    ale czasem chcę więcej wysłać niż 2000 PLN... mam na raty słać? :(

    --
    http://www.cennikpc.com - najlepsze części PC i konsole!
    http://www.highend.pl - samochody :)