  • 1. Data: 2005-07-24 17:01:37
    Temat: Szzcegółowy opis blokad na karcie
    Od: "pb" <p...@g...pl>

    Który z banków udostępnia tak szczegółowy podgląd blokad na karcie kredytowej/
    debetowej, jak to czyni mBank?
    Blokada pojawia się natychmiast, każda blokada jest dość dokładnie opisana
    (przykład blokady z mBanku: 22-07-2005 21-08-2005 79,33 AUCHAN
    HIPERMARKET K.4 WARSZAWA).

    Podanie samej tylko łącznej kwoty blokad albo uwidocznienie ich dopiero po
    kilku godzinach lub następnego dnia, po nocnym przetwarzaniu danych, to dla
    mnie zbyt mało.

    P.B.

  • 2. Data: 2005-07-24 17:25:10
    Temat: Re: Szzcegółowy opis blokad na karcie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    pb wrote:
    > Podanie samej tylko łącznej kwoty blokad albo uwidocznienie ich
    > dopiero po kilku godzinach lub następnego dnia, po nocnym
    > przetwarzaniu danych, to dla mnie zbyt mało.

    MultiBank :)
    W innych jakos nie zanotowalem, ale moze dlatego ze tak czesto nie
    korzystam?
    Chociaz lepszym sposobem moga byc alarmy SMSowe - Inteligo, BZ WBK,
    Millennium. Nie wiem niestety jak dzialaja w INGu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-24 18:19:10
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Czyżby banki raczej nie stosowały podglądu pełnego danych transakcji przed
    obciążeniem bo i tak na tym etapie nie można jej reklamować jako nielegalnej ?

  • 4. Data: 2005-07-24 18:39:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Audyt IT wrote:
    > Czyżby banki raczej nie stosowały podglądu pełnego danych transakcji
    > przed obciążeniem bo i tak na tym etapie nie można jej reklamować
    > jako nielegalnej ?

    Raczej chodzi o mozliwosci techniczne.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-26 23:14:11
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > MultiBank :)
    > W innych jakos nie zanotowalem,

    Ba, w Citi żeby znac kwotę blokad trzeba odjąć saldo od limitu
    dostępnego. Co ciekawe, w historii transakcji citikonta jest pozycja:
    suma blokad (w sumie nie wiadomo po co).

    --
    p.

    bronek

  • 6. Data: 2005-07-27 06:23:46
    Od: "pbb pbb" <p...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > MultiBank :)
    > W innych jakos nie zanotowalem, ale moze dlatego ze tak czesto nie
    > korzystam?

    A tak często chwalone Inteligo?

    > Nie wiem niestety jak dzialaja w INGu.

    W INGu jest podawana tylko łączna kwota blokad.

    System internetowy ING to w ogóle porażka. Nie podje nawet numeru konta, z
    jakiego nadszedł przelew.

  • 7. Data: 2005-07-27 06:23:58
    Od: "pbb pbb" <p...@g...pl>

  • 8. Data: 2005-07-27 07:39:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    pbb pbb wrote:
    > A tak często chwalone Inteligo?

    Ma rozbicie na poszczegolne transakcje, ale nie sa one tak dokladne (nie
    maja opisu jak w mBanku)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-07-27 19:49:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Ma rozbicie na poszczegolne transakcje, ale nie sa one tak dokladne
    > (nie maja opisu jak w mBanku)

    Nordea solo podaje dokladna godzine i minute operacji karta przy
    kazdej blokadzie a potem do historii dopisuje z godzina 0:0:0 i juz
    nie widac kiedy żona co kupila :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2005-07-27 20:17:46
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Nordea solo podaje dokladna godzine i minute operacji karta przy
    > kazdej blokadzie a potem do historii dopisuje z godzina 0:0:0 i juz

    Ja mam 2 konta w Nordei (jedno z nordea internetowego, drugie w dawnym lg petro
    banku) i na jednym w historii mam tez godzine 0.00, a w drugim w blokadach i
    potem w historii jest ta sama godzina! Zglaszalem im to, ale nie potrafili
    rozwiazac tej sytuacji...