  • 1. Data: 2005-07-23 20:18:50
    Temat: BIK - biuro informacji kredytowej, korzyść dla banków...
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich i polecam lekturę.
    Każdemu kredytobiorcy się przyda.

    http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=51&mode=thread
    &order=0&thold=0

    Pozdrawiam
    Tomasz Bar
    http://www.finanseosobiste.pl
    "Zadbaj o swoje finanse osobiste"

  • 2. Data: 2005-07-23 20:49:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Witam wszystkich i polecam lekturę.

    nie ma to jak autopromocja, w dodatku zadna nowosc

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-07-23 20:56:08
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    > op=modload&name=News&file=article&sid=51&mode=thread
    &order=0&thold=0

    Ten link nie dziala.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-07-23 21:03:03
    Od: RBproof <...@p...co>

    http://skocz.pl/biik

  • 5. Data: 2005-07-23 21:18:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > http://skocz.pl/biik

    Eeeenoooo, psujesz mi intrygę :>

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-07-23 21:27:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Eeeenoooo, psujesz mi intrygę :>

    Aaa, o to ci chodzi.
    A już ci chciałem napisac, że sierotka nie potrafi linku skleić.

  • 7. Data: 2005-07-26 08:52:38
    Od: " gocha" <g...@W...gazeta.pl>

    ja mam właśnie problem z przedwnionym kredytem którego jestem poręczycielem.
    Kredyt jest nie spłacony, przedawniony, a PKO nie chce mnie wykreślić do
    czasu spłaty. No i żadnych szans na kredyt mimo, że swoje wszystkie
    zobowiązania spłacam regularnie. To jest chore - sprawa mnie już nie dotyczy,
    nikt z tego tutułu nie ma prawa mnie ścigać a mimo to banki robią wielkie
    problemy. naciski na głupka, który nie spłacił kredytu nic nie dały poza tym,
    że ma podpisać ugodę z pko - mimo tego i tak będzie to trwało kolejne lata -
    a ja jestem bez szans na kredyt. Wiecie jak to ugryźć?

  • 8. Data: 2005-07-26 09:02:07
    Od: "Czesław" <c...@o...pl>

    naciski na głupka, który nie spłacił kredytu

    trzeba było być madrą gochą i głukowi nie por poręczać, to idiotyzm - bycie
    żyrantem

    ponosisz słuszna karę za blondykowatość

  • 9. Data: 2005-07-26 10:48:23
    Od: " gocha" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesław <c...@o...pl> napisał(a):

    > naciski na głupka, który nie spłacił kredytu
    >
    > trzeba było być madrą gochą i głukowi nie por poręczać, to idiotyzm - bycie
    > żyrantem
    >
    > ponosisz słuszna karę za blondykowatość

    mylisz się blondynie - ale nie jestem blondynką :) a to, że był to błąd to
    też wiem, tylko, że chcę znaleźć rozwiąanie więc się nie odzywaj bo ci blond
    grzywka coś zasłania

  • 10. Data: 2005-07-26 16:33:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 08:52:38 +0000 (UTC), " gocha" <g...@W...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >nikt z tego tutułu nie ma prawa mnie ścigać a mimo to banki robią wielkie

    Co masz na myśli pisząc "przedawniony"? Minęły terminy spłaty rat czy terminy
    ściągnięcia należności ze strony banku?