eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ? › na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ?
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana
    ??!?!? co robic ?
    Date: Fri, 22 Sep 2006 14:23:39 +0200

    w poniedzialek kupilem w sieci na stronach miles&more 2 bilety lotnicze za
    mile i oplate razem okolo 950zl
    tego samego dnia pozniej gdy sprawdzalem stan konta na KK byla wlasnie taka
    kwota autoryzowana, ale jeszcze nie bylo wykazanej tranzakcji
    patrze dzis, tranzakcji nadal nie ma, ale kwota autoryzowana wzrosla do
    1925zl 36gr ?!!!!?!?
    Czy to pomylka ??! czy raczej kradziez danych karty ?!?!?
    karte uzywalem glownie na stacjach bezynowych BP w sieci przez ostatni rok
    jedynie kupujac bilety lotnicze na stronach LOT (1x) i wlasnie teraz
    miles&more (1x), wczsniej kupowalem w sieci jedynie 2x bilety na stronach
    ryana i 1xwizzair.
    Strony raczej pewne, wszystkie z zabezpieczona tranzmisja, na komputerze do
    ktorego mam dostep tylko ja z firewallem, bierzaco aktualizowanymi
    antyvirami. Karty nigdzie nawet na chwile nie zostawialem.