  • 31. Data: 2009-12-09 19:46:48
    Temat: Re: na czym zarabiają banki w przypadku kart kredyt.
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "Valdi" napisał:
    >> Na terminalach Pekao AmEx działa.
    >
    > Nie we wszystkich!

    Oczywiście, że nie we wszystkich. W ogóle AmEx wymaga osobnej umowy od
    akceptanta z innymi stawkami, więc naturalne jest, że nie wszyscy będą sobie
    życzyć je obsługiwać.
    Ale co to ma do rzeczy? Twierdziłeś, że tylko Polcard obsługuje AmEx.

    --
    MG

  • 32. Data: 2009-12-09 23:49:55
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Jooseff" <***@gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jeśli za transakcję visą lub mastercardem sklep odpala 2% a za amexa 4% to
    > rachunek jest prosty

    Tylko, że mnóstwo AmEx'ów jest wydawanych jako karty korporacyjne na całym
    świecie.

    A taką kartą firmową wydaje się łatwo i dużo, ponieważ gdyż zwykle wydaje
    się nie swoje...

    W.

  • 33. Data: 2009-12-11 09:25:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak naprawdę jedyną osobą, która płaci, jesteś ty, nawet gdy
    >spłacasz kartę w
    >terminie. :)
    >Gdybyś płacił gotówką mógłbyś liczyć na upust min 3%

    Roznie bywa. Oczywiscie sa miejsca, gdzie "oferta zawiera 3% upust
    przy platnosci gotowka".

    Ale probowales np na stacji benzynowej uzyskac taki upust ?
    Wiec kto za to placi ? Tamci panstwo placa :-)

    Do pelni szczescia dodajmy ze sklep wplacajac gotowke na swoje
    konto ponosi drobna oplate [rzedu 0.5%], utarg musi dwoch
    konwojentow odwozic .. no ale utarg gotowkowy i tak bedzie, wiec i
    tak dwoch konwojentow trzeba .. no chyba ze przy mniejszym
    wystarczy jeden, albo tylko raz na dobe.

    Tak czy inaczej - ktos madrze pomyslal i teraz kazdy swoj procencik
    odcina .. Visa z tego zyje, Polcard z tego zyje, bank z tego zyje
    ..

    J.

  • 34. Data: 2009-12-11 15:47:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Tue, 8 Dec 2009 11:23:39 +0100, w <hfl9id$1r79$1@news.mm.pl>, musiał

    > Gdybyś płacił gotówką mógłbyś liczyć na upust min 3% (czyli płacąc kartą i
    > spłacając ją w terminie tak naprawdę płacisz "kredyt" w wysokości
    > minimum 18% rocznie).

    Pokażesz mi ten "trik", jak płacąc gotówką otrzymujesz 3% rabat np. w
    TESCO, REAL-u, czy innym LIDL-u?

  • 35. Data: 2009-12-11 16:10:41
    Temat: Re: na czym zarabiaj? banki w przypadku kart kredyt.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2009 16:47:57 +0100, w <hftpj8$le9$1@news.task.gda.pl>, "Marcin
    Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał(-a):

    > Pokażesz mi ten "trik", jak płacąc gotówką otrzymujesz 3% rabat np. w
    > TESCO, REAL-u, czy innym LIDL-u?

    A czy pisałem już, że wątek jest o zakupie laptopa?

  • 36. Data: 2009-12-11 16:51:21
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:hftpj8$le9$1@news.task.gda.pl

    > Pokażesz mi ten "trik", jak płacąc gotówką otrzymujesz 3% rabat np. w
    > TESCO, REAL-u, czy innym LIDL-u?

    w przypadku ww. sklepów raczej jest to nie możliwe, ale... w Media Markt
    daki rabacik się dostanie, w przypadku większych zakupów. Sprawdzone
    osobiście. Przy zakupach na kilka K i chęci rezygnacji z zapłaty kartą
    dostaniesz rabacik - sprawdzone osobiście :)