  • 1. Data: 2009-12-08 11:49:55
    Temat: Alior - polityka kredytowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Nic nowego, ale warto być może zaznaczyć, że podejście banku nie ulega
    zmianie.

    Około tygodnia temu zadzwonił do mnie Pan z Aliora, że ma dla mnie super
    ofertę ale że w pierwszej kolejności warto by tak zrobić aby moje dochody
    wpływały na nieaktywny rachunek w Aliorze oraz że on pomoże mi się z tym
    uporać i to załatwić, bo być może wydaje mi się, że jest to trudne do
    załatwienia.

    Powiedziałem zatem, że jedyne co by mnie mogło interesować w tym banku to KK
    Aliora w procedurze przenosinowej. Zaznaczyłem także, że możemy przenosić
    kilka kart ale możemy też pojedynczą jeśli sprawia im kłopot łączenie kilku,
    podałem z grubsza przedział oczekiwanego limitu i powiedziałem, że mogę
    zaproponować po sześć ostatnich wyciągów z kart plus historię kredytową w
    BIK, a także że nie jestem skłonny proponować czegokolwiek poza tym.

    Pan zarzekał się na wszystkie świętości, że w ciągu 2-3 dni do mnie ponownie
    zadzwoni z konkretami. Ale ja nie wierzyłem, że zadzwoni. I nie zadzwonił.
    :)

  • 2. Data: 2009-12-08 17:48:25
    Temat: Re: Alior - polityka kredytowa
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Gru, 12:49, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    Do tej pory nie mam od nich oferty na przeniesienie karty IKEA. Chyba
    mój BIK sprawdzili sobie sami...;-)