  • 1. Data: 2009-12-07 22:44:38
    Temat: mBank - wybór odbiorcy przelewu z listy: brak opcji anulowania, potwierdzanie hasłem
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Wypełniam w systemie mBanku formularz przelewu jednorazowego, klikam
    "Pobierz z listy". Okazuje się, że adresata przelewu jednak na niej nie
    ma. I co teraz? Przycisku do anulowania brak, klikanie poza listą
    również nie spowodowało jej zniknięcia. Jedyne co mogłem zrobić to
    wybrać pozycję z listy lub przeładować stronę. Błąd to czy celowe?

    Kolejna sytuacja: zamiast użyć "Odbiorców zdefiniowanych" kliknąłem
    "przelewy ->jednorazowy". Mam możliwość wyboru z listy, więc nie
    kombinuję tylko wypełniam formularz, wysyłam i co? System żąda ode mnie
    hasła jednorazowego... Błąd to czy celowe?

    --
    NotBear

  • 2. Data: 2009-12-07 22:46:41
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hfk0gk$l7m$1@inews.gazeta.pl>, NotBear napisał(a):

> [...]
    > również nie spowodowało jej zniknięcia. Jedyne co mogłem zrobić to
    > wybrać pozycję z listy lub przeładować stronę. Błąd to czy celowe?

    Kliknij jeszcze raz "Pobierz z listy" ;)

    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-07 23:10:54
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Jacek Kalinski wrote:
    > Kliknij jeszcze raz "Pobierz z listy" ;)

    Fuc...tycznie! Moja wina, przecież aż 4 piksele zmieniły położenie, żeby
    mi zaanonsować zmianę funkcji linka :-)

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2009-12-07 23:30:58
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hfk21r$pp2$2@inews.gazeta.pl>, NotBear napisał(a):

    > Fuc...tycznie! Moja wina, przecież aż 4 piksele zmieniły położenie, żeby
    > mi zaanonsować zmianę funkcji linka :-)

    To nie Twoja wina :) To wina testerów, że wszyscy byli informatykami.
    Gdyby jakikolwiek nieinformatyk przetestował system, to takich
    niedociągnięć nie byłoby.

    Jacek

  • 5. Data: 2009-12-07 23:41:01
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Jacek Kalinski pisze:

    > To nie Twoja wina :) To wina testerów, że wszyscy byli informatykami.
    > Gdyby jakikolwiek nieinformatyk przetestował system, to takich
    > niedociągnięć nie byłoby.

    Czytalem kiedys poradnik na temat pisania stron www i aplikacji
    internetowych. Doradzano sadzanie jako testerow seniorow i dzieci.