  • 1. Data: 2009-12-08 00:29:12
    Temat: Karty i głupota banków.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Powoli zaczyna mnie wkurzać głupota banków dotycząca procedury produkcji
    "plastików".

    Nie dalej jak miesiąc temu dotarła do mnie karta z DB, na awersie nalepka
    wielkości 1/3 karty, z tekstem "przed użyciem zadzwoń pod jakiś numer i
    aktywuj kartę". No ok. zadzwoniłem, aktywowałem, odklejam nalepkę a tam cały
    "syf" z kleju został na karcie, zamiast na nalepce. Efekt - pomimo
    trzykrotnego mycia tego w ciepłą wodą z płynem do naczyń, do dnia
    dzisiejszego na karcie są resztki tego czegoś, co przytwierdzało nalepkę do
    karty.

    W dniu wczorajszym dostałem kartę z mBanku - mastercard. Dosłownie przed
    momentem... odklejam, biorę marker do opisywania płyt CD, próbuję się
    podpisać - marker nie piszę, biorę inny, sytuacja się powtarza. Przyglądam
    się karcie i oczom nie wierzę - warstwa kleju, którą karta prztwierdzona
    była do "listu przewodniego" IDEALNIE pokrywa się z paskiem na podpis.

    Brak słów normalnie.

  • 2. Data: 2009-12-08 09:24:14
    Temat: Re: Karty i głupota banków.
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Bardzo dobrze sobie z tym radzi benzyna ekstrakcyjna lub pospolita dętka...

    Testowane kilkukrotnie

  • 3. Data: 2009-12-08 10:01:53
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:hfksrm$pkk$1@news.task.gda.pl

    > Brak słów normalnie.

    Nie martw się. Nie ty jeden dostrzegasz coraz bardziej wszechobecną głupotę,
    ludzi i maszyn, które głupi ludzie programuj do pracy, które mogła by być
    zrobiona bardziej inteligentnie gdy by ktoś najpierw przez chwilę pomyślał.

  • 4. Data: 2009-12-08 15:45:28
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Marcin Wasilewski nadaje:

    > Powoli zaczyna mnie wkurzać głupota banków dotycząca procedury
    > produkcji "plastików".

    Ślady kleju najlepiej ściera się przy pomocy odrobiny tłuszczu.
    Ewentualnie pasty techniczne do mycia ale te często zawierają elementy
    ścierne. Kleje akrylowe odporne są na działanie wody i środków
    powierzchniowo czynnych.
    Pasek na podpis ma inną strukturę niż reszta karty. Swobodnie można się
    na nim podpisać piórem lub długopisem.