  • 1. Data: 2005-05-11 08:41:37
    Temat: RSS w MultiBanku!
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/rss_w_multiban
    ku,display,10994
    http://banki.prnews.pl/index.php/prosto_na_pasku,dis
    play,11003

    no, no, no... najwyższa pora by jakiś bank to zrobił - cieszę się, że Multi
    uruchomił usługę w końcu jako pierwszy - już od dłuższego czasu nie tylko
    Multi przeprowadzało jakieś różne testy ;)

    pzdr
    topjes

  • 2. Data: 2005-05-11 08:51:33
    Temat: Re: RSS w MultiBanku!
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    topjes napisał(a):
> [...]
    > uruchomił usługę w końcu jako pierwszy - już od dłuższego czasu nie tylko
    > Multi przeprowadzało jakieś różne testy ;)

    Zapraszam na inteligo.pl. Działa od dobrych miesięcy.

  • 3. Data: 2005-05-11 08:58:37
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zapraszam na inteligo.pl. Działa od dobrych miesięcy.

    A, dzie? Bo ichni google nie zna czegoś takiego jak "RSS".
    Za link byłbym wdzięczny :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2005-05-11 09:00:13
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    > Zapraszam na inteligo.pl. Działa od dobrych miesięcy.

    Nie. Przyjrzyj się, że to nadal jest wersja testowa. Pokaż mi na stronie
    Inteligo oficjalną informację, że mają aktualności w formacie RSS.
    Słowa o tym nie znalazłem, nawet tutaj
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_promocj
    e_lista.htm
    Z tego co wiem w Multi wersja testowa też już była dostępna od kilku
    miesięcy.

    Jedyne jak się można dowiedzieć o RSS w Inteligo to "przypadkiem" używając
    Firefoxa albo Opery. Trudno to nazwać komercyjną usługą :)

    pzdr
    topjes

  • 5. Data: 2005-05-11 09:05:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    topjes napisał(a):

> [...]
    e_lista.htm
    > Z tego co wiem w Multi wersja testowa też już była dostępna od kilku

    Czy dla Ciebie "oficjalność" jest równa z roztrąbieniem wszędzie gdzie
    się da?

    Jest i działa. Wszystko, co jest i działa na oficjalnej stronie, jest
    oficjalne, chyba, że zaznaczono, iż coś jest w wersji testowej.

  • 6. Data: 2005-05-11 09:06:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek napisał(a):

    > A, dzie? Bo ichni google nie zna czegoś takiego jak "RSS".
    > Za link byłbym wdzięczny :-)

    http://www.inteligo.pl/infosite/Inteligo_rss.xml

    Moja inteligentna przeglądarka sama pokazuje. :-)

  • 7. Data: 2005-05-11 09:07:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > http://www.inteligo.pl/infosite/Inteligo_rss.xml

    Dzięki!

    > Moja inteligentna przeglądarka sama pokazuje. :-)

    Phi, moja też jest inteligentna, to raczej wina użytkownika ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 8. Data: 2005-05-11 09:22:39
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Czy dla Ciebie "oficjalność" jest równa z roztrąbieniem wszędzie gdzie
    > się da?

    Jeśli ktoś czegoś nie komunikuje to znaczy, że tego na 100% nie odpalił -
    proste. Nie wiem dlaczego tak długo z tym zwlekają - też mnie to dziwi.

    > Jest i działa. Wszystko, co jest i działa na oficjalnej stronie, jest
    > oficjalne, chyba, że zaznaczono, iż coś jest w wersji testowej.

    Zobacz sobie na stronie Multi
    http://www.multibank.pl/ - masz jak byk "Wersja RSS"
    http://www.multibank.pl/rss/ - informacje o tym co to jest, jaki jest adres
    feeda itd
    Inteligo nadal w moim odczuciu zwyczajnie testuje kanał.

    Zresztą - aby odejść od Inteligo i Multi (jak by to miało aż takie
    znaczenie). Jak RSSy syngalizują inne site'y?
    - gazeta.pl - duże loga RSS i strona informacyjna
    - IDG.pl, CHIP - podobnie
    - Rzepa, Bankier - loga i adresy feedów
    Naprawdę krzywdę byśmy Inteligo zrobili gdybyśmy uznali, że coś co "przy
    okazji" wychodzi w Firefoxie i Operze i o czym nie ma ANI SŁOWA na ich
    stronie jest handlową wersją dla klientów :)

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2005-05-11 09:53:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 May 2005 11:22:39 +0200, w <d5sit3$8en$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > Naprawdę krzywdę byśmy Inteligo zrobili gdybyśmy uznali, że coś co "przy
    > okazji" wychodzi w Firefoxie i Operze i o czym nie ma ANI SŁOWA na ich
    > stronie jest handlową wersją dla klientów :)

    Nie rozumiem. To chyba nie ich wina, że część użytkowników używa takiego padła
    jak IE, które nie jest w stanie samo zidentyfikować czegoś tak banalnego jak
    RSS?

    Jeżeli coś nie działa w IE, reklamuj pod HotLine MS...

  • 10. Data: 2005-05-11 09:57:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    topjes napisał(a):

    > Jeśli ktoś czegoś nie komunikuje to znaczy, że tego na 100% nie odpalił -
    > proste.

    Nieprawda. Skoro jest i działa na oficjalnej stronie, więc jest i
    działa. Widocznie ktoś uznał, że nie ma się czym chwalić.

    Powtarzam - skoro coś jest na oficjalnej stronie, znaczy, że jest oficjalne.

    > Nie wiem dlaczego tak długo z tym zwlekają - też mnie to dziwi.

    Z czym? Z komunikatem? Ale PO CO? Nie mogli uznać, że to zwyczajnie mało
    istotne jest i nie przyniesie ani pół klienta więcej?

    > Zobacz sobie na stronie Multi
    > http://www.multibank.pl/ - masz jak byk "Wersja RSS"
    > http://www.multibank.pl/rss/ - informacje o tym co to jest, jaki jest adres
    > feeda itd

    Aha, czyli jednak miałem rację. W Twoim mniemaniu "oficjalne
    uruchomienie" jest wtedy, gdy wszędzie się o tym wrzeszczy.

    > Inteligo nadal w moim odczuciu zwyczajnie testuje kanał.

    Nie podzielam Twego odczucia. Inteligo pewnie też nie.

    Czy o każdej pierdółce trzeba wrzeszczeć w aktualnościach i materiałach
    prasowych?

    Poza tym. Co tu jest do testowania? Jest uruchomione na oficjalnej
    stronie i działa. Proste jak budowa cepa.

    > Naprawdę krzywdę byśmy Inteligo zrobili gdybyśmy uznali, że coś co "przy
    > okazji" wychodzi w Firefoxie i Operze i o czym nie ma ANI SŁOWA na ich
    > stronie jest handlową wersją dla klientów :)

    Rozumiem, że jeżeli bank wprowadzi jakieś drobne udogodnienie na
    przykład w serwisie transakcyjnym, to dla Ciebie nie będzie ono istnieć
    (przepraszam, będzie istnieć w formie testowej), póki nie roztrąbi tego
    marketing? Ja wiem, ze marketing rządzi światem, ale bez przesady, błagam.