  • 11. Data: 2003-08-06 17:25:23
    Temat: Re: multibank-kredyt mieszkaniowy
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    Tensor,
    osobiście jako kredytobiorcy, zależy mi żeby obniżyli, niemniej deklaracje
    są, że w tym roku będzie jeszcze tylko jedna obniżka o 0,25%.
    Jeżeli znasz wypowiedzi kogoś z RPP sugerujące więcej obniżek to chętnie je
    poznam.
    a zakłady piwne mają tą zaletę, że nawet przegrywając konsumcja jest wspólna

    pzdr. w.