  • 1. Data: 2002-01-05 12:54:21
    Temat: multibank + BZWBK
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    zastanwiam sie nad otawrciem rachunku w multibaku lub w BZWBK (w tym drugim
    przypadku moge rach pieniezny powiazac z rachunkeim inwestycyjnym, co jest
    dla mnie znaczna zaleta). do tego dochodzi rekomendowany mi przez wszystkich
    mbank (glownie do placenia rachunkow i przechowywania pieniedzy). czy ktos
    ma jakies cenne uwagi na temat powyzszych bankow? interesuje mnie glownie
    niezawodnosc, bezpieczenstwo i koszty. a moze ktos poleci cos calkiem
    nowego, szzcegolnie cos co moznaby bylo powiazac z rach inwestycyjnym tak
    jak jest to mozliwe w przypadku BZWBK.
    pozdrawiam
    1konsul