  • 1. Data: 2002-01-05 12:06:09
    Temat: Lukas - problem z aktywacją
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    Qrcze! Jeszcze nie tak dawno cieszyłe się, że otworzyłem
    sobie konto w Lukas Banku, a teraz na dzień dobry już
    poważny problem ;-(

    W czwartek przyszły do mnie wszystkie papiery, więc zabrałem się za
    aktywowanie konta. Nadano mi identyfikator, aktywowano kartę VE
    i przełączono żeby nadać sobie kod dostępu przez internet.
    Wszystko ładnie pięknie... dzisiaj próbuję się zalogować, a tu mnie
    cały czas wybija "BŁĘDNE HASŁO"! Sic! Hasło startowe nadałem sobie
    jak w mLince więc pomylić się nie mogłem. Dzwonię do LukasLinii,
    podaję gościowy 5,3,4 liczbę... no i sorry Winetu, hasło jest błędne!
    Ja dalej przy swoim, że "powinno" być poprawne, ale skoro NIE to niech
    Pan wykasuje i jeszcze raz sobie aktywuję (wkońcu normalna sprawa,
    kiedyś zablokowałem sobie dostęp w Inteli, w mBanku i z tego powodu
    nie robili problemu).
    I tu niespodzianka! "Żeby zmienić hasło, musi się Pan udać do najbliższego
    oddziału"
    (

    No to fajnie! A miało być tak pięknie ;-)) Najbliższy oddział 80 km, ale
    wcześniej czy później będę się musiał tam wybrać ;-((

    Skoro już się bawią w zakładanie kont przez net i telefon, to niech zadbają
    o klientów, którzy "jednak chcą" skorzystać z ich oferty, a nie mają pod ręką
    marmurka Lukas Banku!!!

    Pozdrawiam
    marcin

    PS. Dobrze, że do momentu aktywacji nie pozwalają zasilać konta, bo wtedy
    bym się już nieźle wnerwił...

  • 2. Data: 2002-01-05 15:53:19
    Temat: Re: Lukas - problem z aktywacją
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maryan" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:a17450$s0b$5@news.tpi.pl...
    > Wszystko ładnie pięknie... dzisiaj próbuję się
    zalogować, a tu mnie
    > cały czas wybija "BŁĘDNE HASŁO"! Sic!

    Nie tylko Ty masz problemy

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-06 12:35:11
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > No to fajnie! A miało być tak pięknie ;-)) Najbliższy oddział 80 km, ale
    > wcześniej czy później będę się musiał tam wybrać ;-((

    uprzedzam Cie, ze zmiana hasla jest PLATNA !
    Żądaj ponownej bezplatnej aktywacji konta - a nie zmiany hasła i mozna to
    zrobic przez infolinie !
    maja badziwny sposob inicjacji i kaza sobie za to placic i zapewne o to im
    chodzi

  • 4. Data: 2002-01-06 17:52:54
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > zrobic przez infolinie !
    > maja badziwny sposob inicjacji i kaza sobie za to placic i zapewne o to im
    Wiem, wiem... nie odpuszczę IM tak łatwo ;-)))
    marcin

  • 5. Data: 2002-01-06 18:24:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:a19gae$5fn$1@news.tpi.pl...

> [...]
    nie zmiany hasła i mozna to
    > zrobic przez infolinie !
    > maja badziwny sposob inicjacji i kaza sobie za

    Też do takiego wniosku dochodzę, jutro będę miał
    kolejna próbę odblokowania konta. Odnoszę wrazenie
    że zlecenie odblokowania przyjmują a nic nie robią
    (skoro już za pierwszym razem, uważnie
    wprowadzanego hasła konto znowu jest zablokowane)

    Sark