  • 1. Data: 2002-01-05 14:08:35
    Temat: Jak uwolnić się od PBK???!!!
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Ratunku!!! Chcę odejść z PBK, bo to teraz chyba najgorszy bank w Polsce (z
    zazdrością patrzę nawet na klientów PKO BP). Zamierzam czmychnąć do
    MultiBanku. Jest jeden problem: linia kredytowa. W PBK mam niezłą (tyle, że za
    19,99 procent - śmieszne, prawda?), w Multi dostałbym więcej i za 16 procent.
    Ale do tego potrzebna jest roczna historia rachunku z PBK. No i PBK chce ode
    mnie... 15 złotych (słownie: pietnaście) za jedną strone wydruku. Panienka
    powiedziała mi, że takich stron z roczną historią to może być nawet
    pięćdziesiąt. A to by oznaczało 750 złotych haraczu dla tych nieudaczników. No
    i co ja mam teraz zrobić?
    Wymyśłiłem, że na razie będę przelewał całą kasę z konta w PBK na konto w
    Multi i w ten sposób przez trzy miesiące zapracuję sobie na linię kredytową.
    Ale może ktoś zna sposób, jak inaczej obejść tych bankowych wymuszaczy haraczu
    z PBK (obecnie już BPH-PBK)?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 2. Data: 2002-01-05 14:51:11
    Temat: Re: Jak uwolnić się od PBK???!!!
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Wymy?łiłem, że na razie będę przelewał cał? kasę z konta w PBK na konto w
    >Multi i w ten sposób przez trzy miesi?ce zapracuję sobie na linię
    kredytow?.
    >Ale może kto? zna sposób, jak inaczej obej?ć tych bankowych wymuszaczy
    haraczu
    >z PBK (obecnie już BPH-PBK)?
    >--

    Witam

    Właśnie robie to samo.

    Twój sposob jest niezły. Oczywiście celem spłacenia linii kredytowej możesz
    natychmiast przelać kase z powrotem z multibanku do PBK.

    Ale możesz też poprosić najmilsza z "panienek z okienka"o podstemplowanie
    wyciągów, które do ciebie przychodza co miesiąc. Pytałem w multibanku -
    uznają.
    Jest jeszcze jedno wyjscie - poprosic multibank o wystąpienie do PBK o ocenę
    twojej zdolności kredytowej. W PBK mowisz, ze to ci potrzebne do wziecia
    kredytu (to sposób podsuniety mi przez pracownikow PBK zawstydzonych
    radosnymi pomyslami wlasnego pracodawcy). Kosztuje to chyba 50 PLN. Pytanie
    tylko, czy to wystarczy w multibanku - trzeba do nich zadzwonic i zapytac.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-05 15:17:39
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02010515083510@polnews.pl...

> [...]
    kredytową.
    > Ale może ktoś zna sposób, jak inaczej obejść tych bankowych wymuszaczy

    W BPH jest podobnie: historia rachunku za każdy miesiąc - 4 PLN (sam
    wydruk)
    potwierdzenie jednej strony historii
    pieczęcią banku - 10 PLN!!!!

    BPH też wymusza haracz!!!

    Pozdro
    AR

  • 4. Data: 2002-01-05 16:09:36
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >tylko, czy to wystarczy w multibanku - trzeba do nich zadzwonic i zapytac.

    Dzięki za zainteresowanie. Niestety, to nie wystarczy w multibanku. Dzwoniłem
    i pytałem. Chcą historii rachunku i już. To znaczy tak twierdzi pannna z
    multilinii i kobieta z oddziału. Może należałoby zapytać jakiegoś "wysoko
    postawionego pana z centrali"?

  • 5. Data: 2002-01-05 19:10:04
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale może ktoś zna sposób, jak inaczej obejść tych bankowych wymuszaczy

    Jeżeli potrzebujesz 3-miesieczna historie rachunku ,to poprostu zamów takzwany
    wyciąg na życzenie:4 pln od miesiąca a nie od strony.Taki wyciag(historia
    rachunku) rownież bezproblemu może być także podstemplowany przez BPH PBK S.A.

    *Marcin Kubiczek m...@e...pl

  • 6. Data: 2002-01-08 21:57:24
    Od: Michal 'jaszczur' J. <j...@a...in.reply-to.invalid>

    Użytkownik Microsoft Outlook Express 4.72.3612.1700
    "wkg" <w...@p...onet.pl> pisze:

    >Jest jeszcze jedno wyjscie - poprosic multibank o wystąpienie do PBK o ocenę
    >twojej zdolności kredytowej. W PBK mowisz, ze to ci potrzebne do wziecia
    >kredytu
    Eee? Bank zrobi ocene zdolności kredytowej klienta na jego prośbę,
    umotywowaną chęcią zaciągnięcia kredytu w innym banku???

    >(to sposób podsuniety mi przez pracownikow PBK zawstydzonych
    >radosnymi pomyslami wlasnego pracodawcy). Kosztuje to chyba 50 PLN.
    LOL

    --
    "A good scare is worth more than good advice" (DKW)

  • 7. Data: 2002-01-08 22:09:44
    Od: Michal 'jaszczur' J. <j...@a...in.reply-to.invalid>

    Użytkownik
    "alexy" <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    >pięćdziesiąt. A to by oznaczało 750 złotych haraczu dla tych nieudaczników. No
    Zaproś panienkę na kawę z ciachem. Jeśli jesteś piękniejszy od diabła
    wydrukuje za pół ceny (sprawdzałem - działa) ;)

    --
    "A good scare is worth more than good advice" (DKW)

  • 8. Data: 2002-01-09 00:26:17
    Od: Flyer <f...@p...onet.pl>

    AR wrote:

    > haraczu
    >
    > W BPH jest podobnie: historia rachunku za ka?dy miesi?c - 4 PLN (sam
    > wydruk)
    > potwierdzenie jednej strony historii
    > piecz?ci? banku - 10 PLN!!!!
    >
    > BPH te? wymusza haracz!!!
    >
    > Pozdro
    > AR

    W ramach fuzji prawnej, od 1 stycznia w PBK obowiazuja przepisy BPH.

    Flyer