  • 1. Data: 2002-01-05 12:10:04
    Temat: VIII o. Pekao SA W-wa ----polecam
    Od: "@R" <n...@w...pl>

    brawo dla tego oddzialu. malutki oddzial na rogu Walbrzyskiej i (chyba)
    Wrobla. Przesympatyczna obsluga i naprawde pomocna.
    Polecam.

  • 2. Data: 2002-01-05 23:24:46
    Temat: Re: VIII o. Pekao SA W-wa ----polecam
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "@R" <n...@w...pl> wrote in message
    > brawo dla tego oddzialu. malutki oddzial na rogu Walbrzyskiej i (chyba)
    > Wrobla. Przesympatyczna obsluga i naprawde pomocna.
    > Polecam.

    I nie ma kolejek, ale nie mowmy o tym glosno, bo sie pojawia ;-)

    Rafal

  • 3. Data: 2002-01-06 10:30:21
    Od: kwitek <k...@f...net.pl>

    Zdaje sie, że niedługo kolejki w Pekao SA znikna zupełnie ;-)

  • 4. Data: 2002-01-06 20:07:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zdaje sie, że niedługo kolejki w Pekao SA znikna zupełnie ;-)

    I nie trzeba zgadywać dlaczego :-)
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-08 09:09:18
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    > I nie trzeba zgadywać dlaczego :-)

    Nawet jeśli znikną nikt tego w Pekao SA nie zauważy ;-)

  • 6. Data: 2002-01-09 06:05:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nawet jeśli znikną nikt tego w Pekao SA nie zauważy ;-)

    Nie -no zauważą, ale odzyskanie szacunku dla marki może nie być takie
    łatwe.
    To tak jak teraz z Citi -dużo ludzi uciekło z tego banku, wywalili czy
    raczej przesuneli Lima i liczą na cud odzyskania wiarygodności :-)
    Tyle, że Pekao ma inny problem- jego pracownicy potrafią jedynie
    realizować przelewy ( a i to nie zawsze).
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-09 07:20:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 07:05:47 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tyle, ?e Pekao ma inny problem- jego pracownicy potrafi? jedynie
    >realizowa? przelewy ( a i to nie zawsze).

    O nie! Muszę zaprotestować. Filia w Zabrzu zawsze fachowo i miło mnie
    obsługuje!
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)