  • 1. Data: 2002-01-05 12:51:32
    Temat: eKarta i LOT... [post negatywny]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    ... w jenym zdaniu. Nie chca wspolpracowac :(.

    */ Zamowienie przez Internet,

    Pod wpisaniu numeru karty komunikat:

    Transakcja NIE została sfinalizowana. Rezerwacja NIE została zrobiona i
    karta kredytowa NIE była użyta.

    */ Zamowienie Telephone Order

    Brak autoryzacji

    Post negatywny dla

    mBanku - za nieudzielenie autoryzacji TO
    eCard - za brak zapytania autoryzacyjnego w mBanku
    LOT - za probe autoryzacji po 4 dniach od zarezerwowania biletu [trzeba bylo
    znowu podniesc limit na eKarte]

    Prosze o pomoc wszystkie osoby mogace pomoc sfinalizowac ta transakcje :)

    Maciej

  • 2. Data: 2002-01-07 12:20:18
    Temat: Re: eKarta i LOT... [post jeszcze bardziej negatywny]
    Od: "MK" <m...@i...pl>