  • 1. Data: 2002-01-05 12:08:34
    Temat: mBank->CITI
    Od: "@R" <n...@w...pl>

    11.12 zrobilem przelew z mBank do CITI (platnosc za karte zony). Wczoraj
    przychodzi nowy rachunek z CITI i list z informacja ze nie dotarla do nich
    platnosc za listopad.
    Dzwonie do CITI i pytam czy maja moze zaksiegowana kwote "x" na moim koncie
    11 lub 12.12. Pani mowi..........TAK!
    Mimo tego ze przelew byl na konkretne konto CITI zaksiegowalo pieniadze na
    moim koncie:-(
    Wczoraj zlozylem reklamacje, kwota ma byc zaksiegowana poprawnie, ale
    powiedzialem ze za taki numer to bym chcial aby potracono mi oplate za karte
    (za moja, nie zony) za nastepny rok. zobaczymy co zrobia:-)

  • 2. Data: 2002-01-05 12:43:25
    Temat: Re: mBank->CITI
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    @R <n...@w...pl> wrote:
    > Wczoraj zlozylem reklamacje, kwota ma byc zaksiegowana poprawnie, ale
    > powiedzialem ze za taki numer to bym chcial aby potracono mi oplate za karte
    > (za moja, nie zony) za nastepny rok. zobaczymy co zrobia:-)

    Nic nie zrobią.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-01-05 14:58:20
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    karte
    >(za moja, nie zony) za nastepny rok. zobaczymy co zrobia:-)

    Witam

    Sądze, ze mogą ci odpuscic ta oplate, szczegolnie, gdy postraszysz
    przejsciem z karta do raiffeisena. Zobaczymy.

    Natomiast mam pytanie z innej beczki. Jak szybko city ksieguje przelewy z
    mbanku ? Ja zawsze splacam karte czekiem - w ten sposob mam ponad 2 miesiace
    nieoprocentowanego kredytu, ale - o ile wiem - mbank nie ma czekow a wlasnie
    sie do nich przenosze i nie chcialbym miec przykrych niespodzianek
    zwiazanych z "opozniona" splata salda na karcie city.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-01-05 17:05:24
    Od: "@R" <n...@w...pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Natomiast mam pytanie z innej beczki. Jak szybko city ksieguje przelewy z
    > mbanku ?
    tego samego dania lub nastepnego, zalezy kiedy skladam w mBanku.

  • 5. Data: 2002-01-06 13:29:39
    Temat: Odp: mBank->CITI
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > powiedzialem ze za taki numer to bym chcial aby potracono mi oplate za
    karte
    > (za moja, nie zony) za nastepny rok. zobaczymy co zrobia:-)

    najpewniej zaproponuja podwyzszenie limitu na karcie - lubia tak robic

  • 6. Data: 2002-01-08 02:15:50
    Od: Tomasz Trzeszkowski <t...@i...pl>

    "@R" wrote:

    > "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > tego samego dania lub nastepnego, zalezy kiedy skladam w mBanku.

    tak, tak ...
    czasami tylko trzeba "kopnšć w dupę" gostków na końcu 0801xxxx :)
    żeby ci "znaleźli" przelew, ale przyzwyczaiłem się do tego

    TT

  • 7. Data: 2002-01-08 08:43:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Trzeszkowski <t...@i...pl> wrote:

    > tak, tak ...
    > czasami tylko trzeba "kopnšć w dupę" gostków na końcu 0801xxxx :)
    > żeby ci "znaleźli" przelew, ale przyzwyczaiłem się do tego

    Prościej z 0800224652 ;)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-01-08 17:57:27
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a1ebes$ci8$1@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    >Prościej z 0800224652 ;)

    Jeszcze prościej i równie tanio 082484, ale w odróżnieniu od linii
    Goldowej ten numer jest rzeczywiście tylko dla wybranych ;)

    Pieta.

  • 9. Data: 2002-01-09 07:53:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 08, 2002 at 05:57:27PM +0000, Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Jeszcze prościej i równie tanio 082484, ale w odróżnieniu od linii
    > Goldowej ten numer jest rzeczywiście tylko dla wybranych ;)

    Raczej napietnowanych telefonem w erze. To jest zreszta jedyna rzecz
    jaka mi sie podoba w erze.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-01-09 22:36:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Raczej napietnowanych telefonem w erze. To jest zreszta jedyna rzecz
    > jaka mi sie podoba w erze.

    Eee tam, Era nie jest taka zla.
    --
    Krzysztof Halasa