  • 11. Data: 2004-07-03 07:47:55
    Temat: Re: mona miec tylko dodatkowa KK?
    Od: j...@p...onet.pl

    MAd Hat:
    > Zadna ciekawostka... tak to dziala prawie we wszystkich bankach. W grudniu
    > zrezygnowalem z  odnawiania KK Raiffeisena, a moja zona uzywa swojej (ktora
    > oczywiscie byla dodatkowa do mojej) do dzis dzien.

    a jak pobierana jest opłata za dodatkową po rezygnacji z głównej?
    nadal jak za dodatkową (czyli np. 1/2 ceny), czy też kosztuje ona od momentu
    rezygnacji z głównej tyle co główna właśnie?

    zbyszko

  • 12. Data: 2004-07-03 10:57:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zadna ciekawostka... tak to dziala prawie we wszystkich bankach.

    Dla mnie ciekawostka, bo karta dodatkowa "wisi" przecież na Twojej umowie z
    bankiem, a teoretycznie jak rezygnujesz z produktu, to umowa jest
    rozwiązywana.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-07-03 20:14:36
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    ja sam:

    > a jak pobierana jest opłata za dodatkową po rezygnacji z głównej?
    > nadal jak za dodatkową (czyli np. 1/2 ceny), czy też kosztuje ona od
    momentu
    > rezygnacji z głównej tyle co główna właśnie?

    i zapomniałem dopytać: kartę/karty masz w R. normalne, te drogie, czy też
    te o uproszczonej procedurze uzyskania, "Visa Nova"?

    zbyszko